[winxp] automatisch downloaden uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
heb een hele domme fout gemaakt..

als je normaal iets in ie aanklikt voor te downloaden krijg je zon scherm naar voren van wat je wilt doen. opslaan openen en nog iets.

maar ik heb in de vluggigheid dat vinkje uitgezet dat hij eerst moet vragen wat ik wil.

dus ik denk ik kan dat wel weer aanzetten in de opties van IE6 maar kan het niet vinden.

iemand enig idee omdat weer ergens aan te kunnen zetten , want nu download ie alles meteen naar een tijdelijke map maar ik wil zelf kiezen waar dat heen moet.

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Klik eens met je rechtermuisknop op "deze computer" en ga dan naar eigenschappen. (als je het dan niet vindt, dan weet ik het ook niet meer)

Is wel een beetje simpele vraag, maar hierboven dan het antwoord.

[ Voor 4% gewijzigd door Eichii op 16-08-2004 00:52 . Reden: Typo ]

Verwijderd

Uit het ''Help en Ondersteuning''-programma van XP:

Automatische updates inschakelen
Open Systeem in het Configuratiescherm.
Selecteer op het tabblad Automatische updates een van de eerste twee instellingen.
Opmerkingen

U opent het venster Systeem als volgt: klik op Start, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Systeem.
Als u automatisch bijwerken voor de computer wilt uitschakelen, selecteert u Automatische updates uitschakelen. Ik wil de computer handmatig bijwerken.
Als u besluit om geen gebruik te maken van automatische updates, kunt u altijd nog specifieke updates vanaf de website Windows Update installeren. Open Windows Update in Help en ondersteuning.

Edit: Dit is zo'n beetje wat Eichii al zei...
Edit2: Sorry... heb het idd helemaal verkeerd gelezen 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 23:13 ]

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:36

iGadget

Wowsers!

Jongens jongens... Lezen is ook een kunst hoor. Dit vraagt Andreict toch helemaal niet? Hij wil de instellingen van IE6 wijzigen, zodat hij zelf kan aangeven WAAR iets naartoe gedownload wordt. Dit heeft nix met windows update oid te maken lijkt mij...

Helaas gebruik ik zelf al tijden geen IE meer (Mozilla & Firefox werken stukken beter IMHO), dus het antwoord moet ik je helaas schuldig blijven.

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"

Verwijderd

Al in je registry gekeken onder HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer ?

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:05
Hopelijk weet je welk bestand automatisch wordt gedownload, daarna ga je in een willekeurige map naar "Extra > Mapopties", Tabblad "Bestandstypen".

Dan selecteer je het bestandstype dat automatisch wordt gedownload en klik je op "Geavanceerd". In dat venster klik je "Openen na downloaden bevestigen" aan. Et voilà: problem solved...

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
thijswalc schreef op 16 augustus 2004 @ 09:12:
Hopelijk weet je welk bestand automatisch wordt gedownload, daarna ga je in een willekeurige map naar "Extra > Mapopties", Tabblad "Bestandstypen".

Dan selecteer je het bestandstype dat automatisch wordt gedownload en klik je op "Geavanceerd". In dat venster klik je "Openen na downloaden bevestigen" aan. Et voilà: problem solved...
het gaat niet om 1 bestand.. gewoon als ik iets wil downloaden in de mauktracker bijvoorbeeld, dan klik ik op die link en dan normaal krijg je een scherm anar voren en kan ik daar kiezen op ik het wil openen of wil opslaan.

maar DAT venster geeft hij niet meer weer, en de vraag is hoe krijg ik DAT scherm terug?

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-08 11:33

DFS

"Het selectievakje Altijd vragen alvorens bestanden van dit type te openen is voor sommige bestandstypen mogelijk niet beschikbaar. Dit is het geval voor bestanden met de extensie .exe of .com waarmee programma's of opdrachten worden uitgevoerd. Als dit selectievakje niet beschikbaar is, wordt u altijd eerst gevraagd of u dit type bestand wilt openen. "

Voor .exe en .com kan je het dus niet uit zetten.
Voor andere bestandstypen kan je het volgens mij instellen bij "mapopties"
--> bestandstypen --> het type opzoeken bijv. .zip en dan bij geavenceerd staat iets over downloaden.

EDIT:

wat thijswalc dus ook al zei :P

[ Voor 8% gewijzigd door DFS op 16-08-2004 13:44 ]

• F-Wee
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06-2025

F-Wee

vreemd, hier stond toch iets??

IE opniew installen al gedaan? Dat heeft in het verleden al regelmatig dit probleem opgelost bji iemand die ik ken.

Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over IE zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic eventjes verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Pagina: 1