Sorry, beetje late reactie. Maar alsnog bedankt voor het commentaar!
@amour021: Totaal mislukt vind ik wel erg negatief. Ik ben het met je eens dat hij minder mooi is dan de andere foto's, maar er is wel rekening gehouden met compositie / lijnenspel.
@xzoticate: Klopt, ook jammer dat de lucht bij #12 zo wit is..
@simon en Winterpeen: nee geen pola gebruikt, komt door de nabewerking.
@Remy: Ik voel me vereerd
@CybErvee: Hehe professioneel?? Zo goed zijn de foto's niet hoor! Kijk maar eens op
www.dutchphotozone.com, daar worden veel betere foto's gemaakt door amateur fotograven.
@Jan: Foto #01 kwam zo uit de camera...
@DiMension: De ISO stond gewoon op 100, alleen is er (iets teveel) ruis ontstaan door de nabewerking. En er zit geen dropshadow in, maar dat komt omdat ik de foto's in dit forum zo moest verkleinen, de lijnen zijn vervaagd.
@wiewatwaar: Bedankt voor het uitgebreide commentaar! Ik had 450 foto's gemaakt en deze foto's zijn mijn selectie, ik zou de selectie idd nog strenger kunnen doen.
@Mig29: Ik geloof dat het super of mooi vinden van landschappen persoonlijk is

Ik heb een selectie gemaakt van de foto's die ík aan jullie wilde laten zien en waar jullie commentaar op mogen geven. Maar dat jij ze niet super vindt, daar heb ik niet zoveel aan... De keiharde schaduwen heb je gelijk in, dat vind ik ook jammer. Misschien volgend jaar op verschillende tijden naar dorpjes gaan. Foto 14 is op 4x zoom genomen, meer heb ik helaas niet met mijn G5
@Megamind: In totaal 450, waarvan dit een selectie was die ik het mooiste vond.