Er was al eens een ander topic waar je je LANparty reports kon plaatsen, alleen deze kon ik helaas niet meer vinden. Vandaar ook een deeltje 2.
Er zijn de afgelopen tijd veel LAN's geweest, altijd leuk dus om reports erover te lezen. Deel je ervaringen met de LAN en post ze hier.
regeltjes
Ga niet posten van een LAN van een half jaar terug, maar hou het een beetje beschaafd. 1 maand geleden maximaal is redelijk denk ik.
Ga ajb ook niet kort posten van "het was leuk" maar vertel wat meer over wat je allemaal hebt gedaan en wat je van de LAN daadwerkelijk vond.
regeltjes
En TS trapt af natuurlijk:
(Molletje en PiPi zijn 2 medeLANners van X-Life, hier niet bekend
)
Er zijn de afgelopen tijd veel LAN's geweest, altijd leuk dus om reports erover te lezen. Deel je ervaringen met de LAN en post ze hier.
regeltjes
Ga niet posten van een LAN van een half jaar terug, maar hou het een beetje beschaafd. 1 maand geleden maximaal is redelijk denk ik.
Ga ajb ook niet kort posten van "het was leuk" maar vertel wat meer over wat je allemaal hebt gedaan en wat je van de LAN daadwerkelijk vond.
regeltjes
En TS trapt af natuurlijk:
(Molletje en PiPi zijn 2 medeLANners van X-Life, hier niet bekend
T.i.M.e.S.
Inmiddels zit het er al weer op. Een weekendje lekker LAN’en op TiMeS. Van tevoren had ik al van diverse mensen gehoord dat TiMeS een erg gezellige en leuke LAN was, dus uiteindelijk heb ik de knoop maar doorgehakt en ben ik met Molletje en PiPi meegegaan naar deze LAN. Dit is mijn eerste grote LAN buiten X-Life om en ik moet zeggen, het beviel hartstikke goed. “Vet Gaaf”
Op de heenweg hebben we (op wat vertraging van PiPi vanuit Arnhem) eigenlijk geen problemen gehad. Ze zouden me hier om half 3 op komen pikken om vervolgens om een uur of vier richting landgraaf te vertrekken. Uiteindelijk waren we met een ongelofelijk vol beladen auto om half vijf ongeveer richting Landgraaf weg. Even voor de goede orde. We hebben het voor elkaar gekregen om 5 (!) PC’s 3 17”monitoren, een stuurtje, 3 kratten eten/LANgear en 3x slaapspullen in een Mazda 626 te proppen. Molletje had geen zicht in de achteruit, PiPi had een niet zo geweldige beenruimte en ik mocht met mijn been de complete rit een case tegenhouden om te voorkomen dat die om zou vallen.
We kwamen vervolgens om half 7 aan op TiMeS, uiteraard waren we zo lomp om de verkeerde ingang te pakken en hadden we natuurlijk nog geen plaatsen uitgezocht. Uiteindelijk kwamen we met zooi en al terecht op de RAG tafel, een uitstekende keuze. Enige nadeel was dat er tegenover ons een tv stond met /nostalgie Super Mario World, waar ik me ook een aantal uurtjes mee heb vermaakt. Alleen dat irritante bliepje was nogal vervelend tijdens het oefenen voor de Colin McRae compo :-) . Er was een goede mogelijkheid om te leechen, in totaal volgens DC++ een capaciteit van 10 TB, best leuk dus. Voor zover mijn vrijdagavond, Colin McRae oefenen, leechen en wat rondkijken. PiPi en Molletje hebben nog wat gequaked meen ik, maar dat vind ik een “wat minder interessant” spel dus daar heb ik maar niet aan mee gedaan.
De zaterdag staat zoals op de vele LAN’s tegenwoordig in het teken van de compo’s Zo ook bij TiMeS. Pipi deed mee aan de UT2004 compo en was daar niet zo gigantisch succesvol. Mol deed het beter, maar ging er in de 8e finale uit. Daarnaast heb ik net als Molletje meegedaan aan de Colin McRae rally. Ik was (nét) gestrand in de voorronde, terwijl Mol een mooie 2e plek bemachtigde in de finale om vervolgens een racestuurtje te winnen. Daarnaast heb ik nog meegedaan aan de Generals Compo, waar ik strandde in de eerste ronde tegen de nummer 2 van de LAN. Over het algemeen leuke Compo’s en allemaal goed geregeld, met erg vette prijzen!
De zondag stond voor PiPi, Molletje en mij in het teken van wat lol hebben buiten, inpakken en vertrekken en Warcraft 3 Frozen Throne. Over het wat lol hebben buiten, op TiMeS vinden de (officiële dan wel, niet-officiële) Nederlandse kampioenschappen casewerpen plaats. De winnaar had een enorme afstand van 18 meter overbrugd en dat was een werkelijk lompe worp om te zien. :-) Mol en ik strandden op 8 meter en PiPi moest het doen met 5. Ze was gelukkig niet laatste. ;-).
Tijdens het vertrek ging het wat voorspoediger dan op de heenweg. Iedereen zat wat minder krap, terwijl we eigenlijk evenveel mee hebben genomen. Er is niet veel gebeurd, alleen een erg vervelend ding voor mij bij aankomst huize Lange. Mijn legomod was deels gesloopt door Molletje en de dakpannen liggen nu tussen het moederbordwaar ik niet bij kan. Maar ja, kan gebeuren.
Al met al een erg vette LAN en zeker de moeite waard. Ik ga zeker weer naar de volgende TiMeS toe, in Februari-Maart ofzo, de “cool” editie. Alles zag er zeer netjes uit, de zaal was erg schoon en werd dat ook gehouden. Vooral lof over de kantine. Zeer schappelijke prijzen en erg lekker. Dat is dus best uitzonderlijk voor een LAN en zeker iets om in het achterhoofd te houden.
TiMeS is made by RAG (c)
[XLC]Mojo / Bas Meeuwissen
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop