[MSN 6.2] contactpersoon altijd geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
1 contactpersoon wordt bij mij altijd geblokkeerd als ik me opnieuw aanmeld bij msn (6.2). Heb die contactpersoon al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar ook dan is die meteen geblokkeerd. Msn verwijderd en opnieuw geinstalleerd heeft ook niet geholpen. Hoe kan dit? Had hier eerst nooit last van, en heb die persoon toch al een paar jaar in mijn lijst staan.
(specs: winxp sp1, msn 6.2... meer is niet nodig denk ik?)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Misschien staat die persoon nogwel in je block-list,
-> Extra / opties / privacy

Daar staat je lijst met geblokkeerde mensen, die moet je er zo vanaf kunnen halen.

Ey!! Macarena \o/

• Brammel
RaZ schreef op 16 augustus 2004 @ 00:07:
Misschien staat die persoon nogwel in je block-list,
-> Extra / opties / privacy

Daar staat je lijst met geblokkeerde mensen, die moet je er zo vanaf kunnen halen.
Nee, daar had ik nog niet naar gekeken, maar daar staat ie niet bij

Verwijderd

verwijderen, en dan weer opnieuw toevoegen?

• Brammel
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 00:15:
verwijderen, en dan weer opnieuw toevoegen?
Staat in de startpost dat ik dat al heb geprobeert, als hij opnieuw is toegevoegd dan is die al meteen geblokkeerd

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
installeer msn anders is opnieuw en probeer web based messenger en indien je xp gebruikt de gewone messenger van windows

• Brammel
metal14 schreef op 16 augustus 2004 @ 00:20:
installeer msn anders is opnieuw en probeer web based messenger en indien je xp gebruikt de gewone messenger van windows
Installeer msn opnieuw heb ik al gedaan (staat ook in startpost). Web based messenger heb ik net ff geprobeert en geeft hetzelfde probleem. Echt vreemd dit.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Brammel schreef op 16 augustus 2004 @ 00:27:
[...]

Installeer msn opnieuw heb ik al gedaan (staat ook in startpost). Web based messenger heb ik net ff geprobeert en geeft hetzelfde probleem. Echt vreemd dit.
en de standaard messenger die in windows xp ingebakken zit?

edit: mail trouwens de makers van msn, misschien zijn zij bekend met het probleem :)

[ Voor 15% gewijzigd door Satch op 16-08-2004 00:38 ]

• Brammel
metal14 schreef op 16 augustus 2004 @ 00:29:
[...]

en de standaard messenger die in windows xp ingebakken zit?

edit: mail trouwens de makers van msn, misschien zijn zij bekend met het probleem :)
Standaard versie heb ik verwijderd, is denk ik ook niet zo handig om die terug te halen. Msn ff mailen is misschien nog wel een optie, vind het nou te laat, doe ik morgen wel weer. Bedankt voor de tips in ieder geval

• Harm
  • Niet online
En gewoon deblokkeren levert wat op? Want dat lees ik niet in je posts.

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem, je userslist wegsmijten en opnieuw toevoegen geen effect, opnieuw de andere user zich laten accepteren --> geen effect
Ik deblokkeer deze persoon altijd standaard als ik me aanmeld, het zijt zo :X

@TS:
hoe is het probleem bij jou gekomen? ik had die persoon snel geblokt met /block van msn plus en toen heel snel op alt + f4 gedrukt, sindsdien is die user bij mij standaard geblockt als ik me aanmeld.

heb al zoveel dingen geprobeerd, er is gewoon vrij weinig aan te doen ;(

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-08 19:03
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 02:38:
ik heb hetzelfde probleem, je userslist wegsmijten en opnieuw toevoegen geen effect, opnieuw de andere user zich laten accepteren --> geen effect
Ik deblokkeer deze persoon altijd standaard als ik me aanmeld, het zijt zo :X

@TS:
hoe is het probleem bij jou gekomen? ik had die persoon snel geblokt met /block van msn plus en toen heel snel op alt + f4 gedrukt, sindsdien is die user bij mij standaard geblockt als ik me aanmeld.

heb al zoveel dingen geprobeerd, er is gewoon vrij weinig aan te doen ;(
al geprobeerd met "/unblock" ?

Verwijderd

dat kan niet ;)

op het moment dat je iemand geblokkeerd hebt, dan kun je automatisch nix meer typen, ik denk dat het een bug is van msn plus, en dat ik nu op de blaren moet zitten omdat ik een onofficiele extensie had gebruikt....

• Brammel
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 09:04:
dat kan niet ;)

op het moment dat je iemand geblokkeerd hebt, dan kun je automatisch nix meer typen, ik denk dat het een bug is van msn plus, en dat ik nu op de blaren moet zitten omdat ik een onofficiele extensie had gebruikt....
Ik heb geen msn plus, dus denk niet dat daar het probleem ligt. Gewoon deblokkeren heeft ook geen zin, elke keer als ik me aanmeld is die persoon weer geblokkeerd.

En denk dat ik hetzelfde als jij hebt gedaan, die persoon ff blokkeren, en dan dat venster afsluiten. Kan best zijn dat het daar door is gekomen, maar ja, hoe krijg je het weer weg... :?

[ Voor 16% gewijzigd door Brammel op 16-08-2004 11:09 ]

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Ik kan wel een kleine tip geven, zoek met een hexeditor of zo je hele hardeschijf/bestanden af naar het email-adres van die persoon, na dat je hem uit msn verwijderd hebt en msn/msn+ heb uitgeschakeld. En verander elke keer zijn email-adres in een evenlang onzin adres. Dan heb je het probleem verholpen als het door je eigen computer wordt veroozaakt.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

je bedoelt de email als hex toevoegen?

want overal waar ik inlog daar krijg ik het probleem (ook dus bij vriendin thuis :()

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:44

Duinkonijn

Huh?

denk dat het aan de msn servers zelf ligt dan..

misschien een idee om
http://support.microsoft....winxp&prname=Windows%20XP
te gebruiken

ze reageren zeer snel.

[ Voor 9% gewijzigd door Duinkonijn op 16-08-2004 11:47 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

wat een bagger site, ziet er betaald uit....
heb ik echt niet over voor een gratis support

[duidelijkheid mode]
ben erg lui om die site door te lezen, vind de site niet lekker geindexeert. Persoonlijk jammer van het probleem wat ik heb met msn, maar och, er zijn meer manieren om te communiceren.
[/duidelijkheid mode]

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 11:51:
wat een bagger site, ziet er betaald uit....
heb ik echt niet over voor een gratis support

[duidelijkheid mode]
ben erg lui om die site door te lezen, vind de site niet lekker geindexeert. Persoonlijk jammer van het probleem wat ik heb met msn, maar och, er zijn meer manieren om te communiceren.
[/duidelijkheid mode]
Response time: 24 hours (Monday - Friday)
2 incidents and unlimited installation support at no charge.
Paid Support is available for $35 U.S.
2 calls heb je std gratis.

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

ik had ook een duidelijkheid modus :)

Als er een oplossing is voor het probleem zonder contact op te nemen met microsoft, dan vind ik dat ok.

Zo niet? jammer dan :9

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 11:54:
ik had ook een duidelijkheid modus :)

Als er een oplossing is voor het probleem zonder contact op te nemen met microsoft, dan vind ik dat ok.

Zo niet? jammer dan :9
mja... je heb er recht op. (mits een geldige licentie natuurlijk :P )

Verwijderd

licentie is geldig ;) anders kom je niet door de installatie :+

• Brammel
[subtiel kickje] Zijn er nog meer mensen met dit probleem [/subtiel kickje]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

heb je de andere persoon al eens hetzelfde laten doen? Ik liep bij de vorige msn steeds tegen probs aan waar hij mij niet online zag, maar bij een groepgesprek opeens wel. Beide elkaar verwijderd en opnieuw toegevoegd (2x gedaan, zowel met block optie als zonder)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Brammel
Sinergy schreef op 17 augustus 2004 @ 17:30:
heb je de andere persoon al eens hetzelfde laten doen? Ik liep bij de vorige msn steeds tegen probs aan waar hij mij niet online zag, maar bij een groepgesprek opeens wel. Beide elkaar verwijderd en opnieuw toegevoegd (2x gedaan, zowel met block optie als zonder)
Ook al geprobeert, zonder resultaat

• Brammel
Sinergy schreef op 17 augustus 2004 @ 17:30:
(dubbel post... 8)7 )

[ Voor 4% gewijzigd door Brammel op 17-08-2004 17:32 ]

Verwijderd

ik vrees dat er vrij weinig aan gedaan kan worden jammergenoeg :(

maarja, in de toekomst neem ik wel weer een ander msn adres, of ik gebruik dan gewoon geen msn meer (alleen nog maar irc) :Y)
Pagina: 1