MP3's onbruikbaar na datarecovery, hoe te herstellen?

Pagina: 1
Acties:

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vorige maand na een reïnstal van W2K op mijn Shuttle SN45 met 200Gb. WD schijf was ik ineens 40 Gb. aan mp3's kwijt! :'( ;(

Windows blaatte opeens iets over een fout in de prullenbak in E: dus ik reboot. Bij het opnieuw opstarten ging windows alle indexen wijzigen en nog meer vage matix code vloog over het scherm voor 10 minuten. 8)
Toen ik daarna keek op E: was hij compleet leeg. Ik dacht toen dat het kwam omdat ik SP4 er nog niet op had gegooid. :?

Ik heb net nVidia nForce 4.27 WHQL eropgegooid over de vorige 3.13 WHQL. En nu is alles weer terug maar wel alles corrupt als de t*ring. Winamp start maar speelt niks af. De schijf is nog niet gedefragged ofzo alleen een beetje bezig geweest met een paar recoverprogsels naar andere schijven.

Ik kan met EncSpot kijken welke mp3z hij wel kan nog wel kan spelen maar dat is nog geen 200 Mb. Foobar2000 en Allmediafixer kan ze ok niet fixen.

Ideetje hoe ik 40Gb. aan mp3z weer wel bruikbaar kan maken!?

[ Voor 12% gewijzigd door PWA op 15-08-2004 23:44 ]

Verwijderd

Probeer even met GetDataBack je data terug te krijgen. Ps. Let er wel even op welk prog je gebruikt, voor fat of voor ntfs.

• PWA
  • Niet online
GetDataBack/EasyRecovery....etc....heb ik eerder al gedaan. Die mp3 files werken wel. Voordat ik dus WHQL 4.27 installeerde. Als ik nu recover doen ze het niet.

Alle data is er weer helemaal maar doet niks. De data staat gewoon weer helemaal op de schijf dat het stond. De paar file's die ik er later op heb gezet zijn nu wel weer weg.

[ Voor 93% gewijzigd door PWA op 16-08-2004 00:01 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-08 12:48

ralpje

Deugpopje

PWA schreef op 15 augustus 2004 @ 23:44:
Alle data is er weer helemaal maar doet niks. De data staat gewoon weer helemaal op de schijf dat het stond. De paar file's die ik er later op heb gezet zijn nu wel weer weg.
Met andere woorden: je hebt voor het recoveren nog andere data geschreven op die schijf? Dan kun je het vergeten, ben ik bang.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• PWA
  • Niet online
ralpje schreef op 16 augustus 2004 @ 08:24:
[...]

Met andere woorden: je hebt voor het recoveren nog andere data geschreven op die schijf? Dan kun je het vergeten, ben ik bang.
Nee niet voor het recoveren. Ik heb een deel gerecoverd. Maar alles is weer terug. Die paar files waren geen 40Gb.

Thanks BalusC.

• SliderTPP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
Dat ken ik.....wilde 1 file uit mapje "music"gooien, gooide windows voor t gemak maar de hele map leeg.......9Gb aan muziek weg.

Op zoek geweest naar een proggie, GetDataBack gevonden en 6 van de 9 Gb terug weten te halen, die andere Gigjes zijn dus gedeeltelijk overschreven geweest, denk ik.

Dus ik geval TS: GetDataBack doet ook maar z`n best, alles wat niet te recoveren is moet je denk ik maar als verloren beschouwen....

• PWA
  • Niet online
Ja dat is het vage juist! Het was niet zichtbaar in de verkenner en wel met diverse recoverzooi. En na de nVidia drivers was het er wel weer helemaal.

• PWA
  • Niet online
***Let op ouwe KICK!!!***

Ok het probleem is nu helemaal duidelijk. Gister de nieuwste Nforce 5.10 geïnstalleerd na een clean install. Weer weer alles weg, was maar 30Gb mp3 op de laatste partitie. :*) :+
Toen de vorige ide drivers uit versie 4.27 gesloopt en die geïnstalleerd en alles was er gewoon weer. B)
Pagina: 1