Benq 822A, configuratieprobleem?

Pagina: 1
Acties:

• LAG
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09-2004
Benq geïnstalleerd, kan alles afspelen, maar niets branden. Begint gelijk te brullen dat er iets mis is en dat ik er een nieuwe schijf in moet stoppen maar dat levert ook niks op want hij komt met dezelfde mededeling.
Foutmelding:
Sense: FF ASC: FF ASCQ: 30 (Command 2A)
-------------------------------------------------------
Px.dll: 1.6.14.507
pxdrv.dll: 1.0.52.0
PxMas.dll: 1.6.14.507
PxWave.dll: 1.6.14.507
PXWMA.dll: 1.0.0.3

Mijn mobo is een MS 6309 (694T Pro). Ik heb er twee harde schijven in hangen, beide op de primary kabel. Op de secondary heb ik twee branders, de primary is de Benq 822a en de slave is een HP 16.

Het verbinden van de platte kabel en de stroom kan niet misgaan lijkt me zo, het audio kabeltje ben ik niet zeker van. De HP zat al aangesloten op de cd-in aansluiting op het mobo, maar daar zit nog eenzelfde aansluiting naast voor aux-in (for dvd add-on card with line-in connector). Daar heb ik dus de Benq audio op aangesloten. Goed of fout, maar audio werkt in ieder geval.
Wat er gebeurt is het volgende: ik leg de cd erin, vertel wat ik wil doen (muziekcd'tje maken, eenvoudig beginnen) ik geef aan welke files te branden en nog voordat ie begint te branden zegt ie dat er een fout is opgetreden en dat ik er een nieuwe cd in moet stoppen. Als ik dan op de knop druk om de cd eruit te halen, begint de led rood te knipperen en reageert hij nergens meer op.
Dezelfde cd gebruikt om de files te branden met de HP, zonder probleem.
Gebruikte software Sonic RecordNOW! (bijgeleverd).

alle tips en ideeën van harte welkom.

• LAG
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09-2004
Probleem was/is Sonic Recordnow. Cd'tje gebrand met Windows media player zonder problemen.