Toon posts:

Opstartproblemen etc.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Al sinds een maand heb ik het probleem dat als ik de computer opstart ik 2 kleine piepjes hoor en mijn computer niet door wil gaan met opstarten (mijn monitor blijft een zwart beeld geven). Soms gebeurd het niet vaak en andere keren gebeurd het elke keer. Als ik eenmaal na een aantal honderden keren proberen toch de bekende piep hoor en mijn monitor werkt en ik ben in windows aangekomen (als hij voor die tijd nog niet is vastgelopen), staat mijn muis na enkele minuten ineens vast, en ik kan niets meer doen. Het formateren van als mijn schijven en het reinstallen van Windows XP heeft niet geholpen. Ik ben ten einde raad.

Specs:

ASUS A7V8X-X
AMD Athlon XP 2600+
512 mb DDR
60 Gb hd
ATI Radeon 9600 Pro

Alvast bedankt voor de hulp.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Heb je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter uit PMG FAQ bovenaan dit subforum al doorgenomen? Zoja, post de resultaten ervan :)

LinkedIn
Instagram

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

2 piepjes kan van alles zijn, ligt er maar net aan wat voor moederbord je hebt.
kijk anders hier ff >> http://www.computerhope.com/beep.htm

oja, als je nog garantie hebt natuurlijk gewoon terug gaan naar waar je hem gekocht hebt :)

Smiling as the shit comes down...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We kunnen helaas niet uit de topicstart opmaken of je op hardwarematig vlak überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot dit probleem. En dit is niet de manier om van GoT gebruik te maken. Het "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van dit subforum is hier toch duidelijk over: mocht je een "Help, mijn PC doet het niet!" probleem willen openen, neem dan eerst de startpost van het PMG Beleid en aansluitend de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door :)

Aangezien je hier nieuw bent, denk ik dat je de Registratievoorwaarden gewoon vluchtig hebt weggeklikt. Maar geen nood, je kunt deze nog altijd [faq]hier[/] terugvinden. Neem deze eens aandachtig door en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.