Toon posts:

Beeldscherm gaat niet aan bij het opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier om een oude packard bell pc (1998): celeron 333mmx, 2x 64mb geheugen, 3dfx voodoo 2000 pci, 6.4gb hd, win 98.

Als ik de pc+beeldscherm aan zet dan lijkt de pc normaal op te starten, maar het beeldscherm gaat niet aan. Het lampje van het beeldscherm brand wel, maar is oranje ipv groen.

Ik heb al van beeldscherm gewisseld maar dan heb je nog hetzelfde probleem. Verder heb ik ook gewoon toegang tot de harde schijf van de pc via het netwerk.

Weet iemand waar het aan kan liggen?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 23:25 ]

Verwijderd

Negen van de tien keer heeft het te maken met stof in je kast. Ik durf te wedden dat wanneer je alles even los en weer vast zet, dat het probleem verholpen is. Ik denk dat je videokaart even wat problemen geeft. Maak deze zelf dus ook even stofvrij.

Er staat ook wat in de FAQ over dit soort problemen. Dit zou je even na kunnen lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ben er al met de stofzuiger doorheen geweest en de hoeveelheid stof viel hard mee. Op de videokaart zat haast helemaal geen stof. Heb ook even alles een beetje aangedrukt. Maar goed, ook na stof wegzuigen nog steeds hetzelfde probleem.

Ik zal morgen even het een en ander los halen en controleren.

Verwijderd

Topicstarter
heb dus alles eruit gehaald, schoongemaakt en weer erin gezet. De eerste keer deed hij het weer neit maar naar 3x opstarten ging het beeldscherm opeens weer aan.

bedankt, deze kan dus dicht.