Toon posts:

[Laptop] Wat is de beste keus....

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heejs

Een vriendin van mij is van plan een laptop te gaan kopen... en nu vroeg ze mij om advies... en nu vraag ik jullie weer om advies :9

Ze is van plan de laptop te gaan gebruiken voor een beetje van alles... msn, spelletjes (in de richting van need for speed underground... hij hoeft dus geen doom 3 perfect te kunnen draaien ;) ) beetje films downloaden/kijken/branden (dvd-brander dus...)

Max. prijs ligt iets rond de €1800,-

De vraag dus, wat advieseren jullie???

Verwijderd

Voor dat geld is er keus genoeg :) De keuze is echter volledig afhankelijk van je (in dit geval die van je vriendin) eisen. Mobielgebruik of toch thuis? Korte batterijduur of juist lang? Spelletjes ja of nee? Etc.

Tot dusver weten we alleen dat er een goede videokaart in moet zitten voor de spellen. In combinatie met een lange accuduur, voor mobielgebruik dus, kom je al gauw uit op een Asus M6N of M6Ne of een Acer Aspire 20xx, TM292 of TM8000. Over deze vijf modellen lopen diverse topics, lees die eens door zou ik zeggen :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Inderdaad, voor dat geld is er genoeg.

In dit forum is er een notebook best buy guide te vinden, bij de stickies. Hierin wordt het onderwerp 'gamer notebook' ook uitvoerig besproken. Hier staan veel linkjes in, waarmee je veel informatie kan winnen. Eigenlijk een must-read voor de notebook-zoekers. Daarom raad ik je ook aan om dit eerst even te doen.

Ook willen we graag dat je iets meer zelf uitzoekt. Ik zie niks in je topic over je vooronderzoek. Je loopt hier al een poosje rond, dus dat hoor je inmiddels wel te weten.

Dit topic is gesloten.