Toon posts:

Geen beeld wel geluid afspelen MKV bestand.

Pagina: 1
Acties:
  • 696 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik krijg het tot op heden nog niet voor elkaar om een mkv bestand juist af te spelen. Ik heb alle keer alleen maar geluid.

Ik gebruik Mplayer classic, en heb de Matroska_Pack geinstalleerd, nu weet ik alleen niet of deze wel de juiste codecs en filters bevat want ik krijg nog steeds de melding die Mplayer classic mij geeft dat ik de juiste codecs en / of filters niet geinstalleerd heb. Ik heb vele post doorzocht en links gevolgd, programma's geinstalleerd en naar andere codecs en filters gezocht maar het is me niet gelukt.

Is er misschien iemand die weet waarom ik geen beeld krijg bij het afspelen van mijn video fragment ?

Thx,

Mitflow

• SenZatioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02-2025

SenZatioN

Improvise...

.mkv bestanden spelen prima af als je een DVD-player geinstalleerd hebt zoals bijv. PowerDVD of WinDVD. Wat ook nog een tipje kan zijn is om met het progje GSpot even te kijken wat voor bestand het nu precies is, MPEG,AVI,DIVX,etc..

[ Voor 39% gewijzigd door SenZatioN op 15-08-2004 23:16 ]

My software never has bugs, it just develops random features...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windvd 6 platinum geinstalleerd maar dat maakt bij mij blijkbaar niet uit want hij wil ze niet afspelen..bij openen bestand herkent hij het mkv bestand niet eens. Ookal zet ik hem op allmediafiletypes.