Toon posts:

hoeveel mhz heb ik nodig om dvd te kunnen spelen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 21:11:
Hoi, welkom op GoT :)

Op Got worden er bepaalde eisen aan een topic gesteld, dit om de kwaliteit van het forum te waarborgen. In dit geval voldoe je daar niet echt aan. ;)

Neem de Faq nog eens door en dan in dit geval de Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime en bedenk dan waarom dit topic niet volgens die policy is.
Weet je ik vind dat ik wel aan de eisen voldoe het gaat tenslotte over de videokaarten en mijn topic luid "Hoeveel mhz heb ik nodig voor dvd" en volgens mijn kun je dvd nog steeds gebruiken om films mee af te spelen en films behoren toch echt onder video

duse ik vind dat ik er aan voldoe

en tot nu toe heb ik aardig wat info kunnen binnen halen en ik vond het een mooie site maare dat is nu wel over nu ik weet wat voor nurd er achter deze site zit

oja mocht deze topic ook worden verwijdert bedankt voor alle info op de andere topic

als je niet weet waar dit bericht over gaat ligt aan de modenator
hij heeft hem gesloten omdat volgens hem niet aan de eisen voldeed

ipv dat hij verteld waar ik het wel kan plaats sluit hij het gewoon

ik chek alleen deze topic nog verder niets meer

ene modenator als toch van gedachte wilt veranderen doe ik dat ook
verwijder deze topic en open die andere maar weer

tanks als je het doet
als je het niet doet zie je mij hiet nooit weer en dit zal niet stil blijven na hier

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Even uit de FAQ :
slotje: Een moderator heeft je topic gesloten. Neem in dat geval altijd goed de sluitmessage door. Bij twijfel/vragen kun je contact opnemen met de moderator in kwestie via 1 van de mogelijkheden in zijn profiel.
Lijkt me dus beter dat je je bericht even mailt aan play at tweakers.net om dit netjes af te handelen :)

Wat play bedoelde was: er wordt hier gewoon verwacht dat je eerst zelf wat vooronderzoek doet. Dus op Google gaat zoeken wat je zoal nodig hebt om een DVD af te kunnen spelen. Mocht je daar niet mee uitkomen, dan kan je hier een vraag stellen. Maar dan wel vermelden wat je zoal zelf al uitgezocht had. Het vragen van "wat voor specificaties heb ik nodig om dvd te kunnen afspelen" toont niet echt dat je zelf eerst vooronderzoek hebt gedaan.

Meer FAQ:
Het is hier geen helpdesk. We verwachten dan ook dat je voordat je hier komt zelf moeite doet, en op het forum duidelijk kenbaar maakt wat je zelf hebt gedaan, wat je wilt bereiken en wat je daarin tegenhoudt.

Mocht je een topic openen, maak je probleem dan duidelijk middels een goede topictitel en openingsreactie. Als je reageert op een topic, doe dit dan constructief en duidelijk.

[ Voor 67% gewijzigd door Microkid op 15-08-2004 22:19 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:44
intel heb geen mhz-en nodig maar mmx

Verwijderd

Je hoeft niet gelijk zo uit je slof te schieten hoor...

Je had Play ook gewoon ff kunnen mailen ofzo, dat je het niet snapt van dat gesloten topic... :|

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
welkom op got :)

Of je DVD's kan kijken op je PC is niet alleen afhankelijk van de kloksnelheid van je pc, de volgende dingen hebben ook invloed:

- Hoeveelheid geheugen
- DVD software
- OS
- Videokaart (hardwarematige MPEG decoding?)
- DVD-rom speler

Dus alles bij elkaar kan je niet echt een aantal mhz opgeven voor het afspelen van dvd's, probeer het gewoon uit. Op trage pc's spelen DVD's wel, maar alleen met een lage framerate :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

.

[ Voor 100% gewijzigd door Microkid op 15-08-2004 22:14 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
tanks als je het doet
als je het niet doet zie je mij hiet nooit weer en dit zal niet stil blijven na hier
Ik denk, dat dit topic ook mogelijk wordt gesloten; dit eerder vanwege je houding, die ook tegenover andere mensen zou kun komen te staan, dan vanwege de inhoud van je post. Die dan eigenlijk ook al 50% kritiek bevat op het systeem hier.

De moderator gaat dit topic misschien niet doornemen, wat je wel misschien kan doen is, zoals ook aangestuurd, de moderator contacteren en het onder jullie twee eens duidelijk maken.

Doe dit, en kopiëer eventueel nog wat uit je vorige post naar hier, met wat je al weet, en edit je bovenste post eens. Dan kunnen we meteen van slag met jou te helpen.

Give it a go :)

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:33

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

welkom op GoT.

er is een topic van je gesloten door Play. Zoals al eerder aangegeven; als je het niet eens bent met een slotje dan mail je de mod in plaats van (wat je nu doet) een nieuw topic te openen en al je frustraties neer te gooien.

Het klinkt bot, maar ik denk dat wanneer jij je niet aan de forum-huisregels houdt, je weinig indruk zult maken wanneer je dreigt om niet meer terug te komen.

Het antwoord op je vraag is eenvoudig: zoek op dit forum en op google, en je zult vinden dat je absoluut niet enkel naar mhz moet kijken. Ik kan op een VIA Eden 533MHz niet echt lekker DVD kijken. Het gaat wel, maar niet prettig. Met een Pentium3 450MHz en een GF4 MX kan ik wel gewoon DVD kijken.
Er is veel meer belangrijk. Instructiesets, cache geheugen, overige hardware in je PC.

overigens raad ik je aan om de faq alsnog even goed op je in te laten werken, zodat toekomstige topics van jou niet direct gesloten worden. GoT is een prettig forum, als je de regels respecteert. En dat die soms (te) streng zijn... tja... het is een groot forum met veel gebruikers... dan moet je strenge regels stellen. (een discussie over wel/niet te strenge regels is reeds 100000 keer gevoerd, dus die kun je achterwege laten, maar je kunt ze nog eens nalezen ;) )

edit: @gtipower: je post staat ook vol met typ-/taalfouten. Dit maakt je post niet prettig leesbaar. Gelieve daar in het vervolg ook op te letten

[ Voor 6% gewijzigd door Whieee op 15-08-2004 22:30 ]

Launching containers into space

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 22:08:
[...]

Weet je ik vind dat ik wel aan de eisen voldoe het gaat tenslotte over de videokaarten en mijn topic luid "Hoeveel mhz heb ik nodig voor dvd" en volgens mijn kun je dvd nog steeds gebruiken om films mee af te spelen en films behoren toch echt onder video

duse ik vind dat ik er aan voldoe
Ik niet, zoals je inmiddels wel door hebt is het starten van een 2e topic na een slotje ook al niet volgens de regeltjes hier.
en tot nu toe heb ik aardig wat info kunnen binnen halen en ik vond het een mooie site maare dat is nu wel over nu ik weet wat voor nurd er achter deze site zit
_/-\o_
Wat je hier ook mee bedoeld. :>

Genoeg onzin, als je hier serieus over wilt debatteren, mijn email adres is bekend.

Tip:
afspelen dvd op pc
dvd films op pc

Gewoon zoeken dus. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 23:47 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.