NAV een reply op het "Gartner uit felle kritiek op WinXP Starter" nieuwsbericht heb ik post 1104110 geplaatst. Deze was in reactie op Drider
Hij:
Hij:
Mijn reactie:Ik zie dagelijks maandverband reclames. Doch hoe zacht die dingen ook zijn, ik ga ze nooit kopen, want ik kan er geen bal mee. Als ik 50 euro in iets investeer en ik check niet eerst of het wel nuttig is door bijvoorbeeld aan iemand te vragen die er verstand van heeft of aan een kennis die het ook heeft, dan ben ik gewoon dom bezig en is een eventuele strop voor mezelf. Die aap op de foto kan dat nog bedenken, imho
Ik probeer dus aan te tonen dat zijn vergelijking scheef is. NOFI, maar waarom is zijn post dan +4 Inzichtvol, en die van mij 0 Overbodig? Of zal ik het zo zeggen, dat zijn post +4 Inzichtvol is okee(als men die post dat waard vind), maar waarom is mijn post 0 Overbodig?Beetje scheve vergelijking Drider, van dit OS is nog niet algemeen bekend dat je er niks mee kan, alleen onder de twiekerts.
Mbaba Modaal ziet strakjes een heel mooi PC'tje voor pak m beet 100 euro minder, met Windows! Die kan z'n lol niet op als hij dat leest. Thuis komt hij er pas achter dat dat Windows geen drol voorstelt, en toch beter 150 euro extra kan betalen voor iets van Windows waar hij wel wat mee kan.
Ondanks dat dat Windows SE niks voor hem was, had hij wel een OS nodig. Dit maandverbandje lekte blijkbaar door, waardoor hij alsnog meer kwijt is
[ Voor 12% gewijzigd door RSpliet op 15-08-2004 22:05 . Reden: Zat blijkbaar typo in, heb ik op beiden even weggewerkt :+ ]
Schaadt het niet, dan baat het niet