[1104110] Overbodig?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-09 21:45
NAV een reply op het "Gartner uit felle kritiek op WinXP Starter" nieuwsbericht heb ik post 1104110 geplaatst. Deze was in reactie op Drider
Hij:
Ik zie dagelijks maandverband reclames. Doch hoe zacht die dingen ook zijn, ik ga ze nooit kopen, want ik kan er geen bal mee. Als ik 50 euro in iets investeer en ik check niet eerst of het wel nuttig is door bijvoorbeeld aan iemand te vragen die er verstand van heeft of aan een kennis die het ook heeft, dan ben ik gewoon dom bezig en is een eventuele strop voor mezelf. Die aap op de foto kan dat nog bedenken, imho :)
Mijn reactie:
Beetje scheve vergelijking Drider, van dit OS is nog niet algemeen bekend dat je er niks mee kan, alleen onder de twiekerts.
Mbaba Modaal ziet strakjes een heel mooi PC'tje voor pak m beet 100 euro minder, met Windows! Die kan z'n lol niet op als hij dat leest. Thuis komt hij er pas achter dat dat Windows geen drol voorstelt, en toch beter 150 euro extra kan betalen voor iets van Windows waar hij wel wat mee kan.
Ondanks dat dat Windows SE niks voor hem was, had hij wel een OS nodig. Dit maandverbandje lekte blijkbaar door, waardoor hij alsnog meer kwijt is :+
Ik probeer dus aan te tonen dat zijn vergelijking scheef is. NOFI, maar waarom is zijn post dan +4 Inzichtvol, en die van mij 0 Overbodig? Of zal ik het zo zeggen, dat zijn post +4 Inzichtvol is okee(als men die post dat waard vind), maar waarom is mijn post 0 Overbodig?

[ Voor 12% gewijzigd door RSpliet op 15-08-2004 22:05 . Reden: Zat blijkbaar typo in, heb ik op beiden even weggewerkt :+ ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:15

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik ben het wel met je eens dat deze punten niet zo kloppen. Je ziet echter dat het nieuws al "oud" is (er wordt niet meer hard gereageerd en gemod).
Dus je hebt een -1 gekregen en bent meteen "onzichtbaar", in deze situatie kan dat gebeuren ja.

Ik heb dus -1 en +1 gestrooid, maar ik moest toch nog twijfelen, iedereen die zijn reactie edit om te klagen over moderaties krijgen van mij meestal een "-1: klagen over moderaties doet afbreuk aan je argumenten".

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-09 21:45
Okee okee, had t hier meteen moeten vragen, mee eens.

Ik wil dan ook niet bedelen om puntjes, ik vroeg me gewoon welke reden er achter die mod zat :).

[ Voor 49% gewijzigd door RSpliet op 15-08-2004 22:35 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromeo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:17

Jeromeo

Let's get loud

Me dunkt dat iemand die "twiekerts" schrijft in plaats van "tweakers" in de ogen van sommige moderators dezelfde "grap" uithaalt als iemand die "M$" schrijft in plaats van "MS" en daarom direct een "-1 overbodig" of erger aan de broek krijgt.

Disclaimer: Expressed comments and opinions are strictly my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

"twiekerts" is nog te zien als kwinkslag; mede omdat het fonetische spelling is.
m dollar is inhoudelijk gewoon een ander woord.

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik vermoed dat "twiekerts" er nog niet eens zoveel mee te maken heeft, eerder dat "Mbaba modaal" wat volstrekt uit de lucht is geplukt. Mbaba woont niet in Azië, en XPSE wordt vooralsnog niet in Afrika gereleased; staat duidelijk in de bron.

Ook kan het zijn dat mensen dat doorlekkende maandverband zagen staan terwijl ze net een hapje aan het eten waren :+

Al met al niet een echt overwogen geformuleerde post - maar het punt is wél stevig, al vind ik Drider's punt - dat reklame niet uitsluitend zaligmakende waarheden bevat, en dat de consument ook nog een eigen verantwoordelijkheid heeft - niet geheel weerlegd. Staat erg mooi op +2-en-een-beetje, vind ik :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1