Ik ben op zoek naar een manier om een extern ip te laten verwijzen naar mn eigen computer. Het liefst wil ik dat gewoon doen met windows software. met route add lijkt het niet te werken want hij klaagt over foutieve gateways. Google leek ook geen resultaat op te leveren.
bedoel je van een extern IP-adres op je router naar een intern adres in je netwerk?
Zo ja is dit absoluut geen PNS-topic en staat 't in NT gewoon in een of andere sticky.
Zo ja is dit absoluut geen PNS-topic en staat 't in NT gewoon in een of andere sticky.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Nee er wordt geen gebruik gemaakt van een router. Als ik intyp 123.34.42.34 (voorbeeld) dan zou dat dus eigenlijk mijn eigen computer zijn (terwijl dat ip dus normaal gewoon ergens anders op het internet is).
Ip 123.34.42.34 -> 127.0.0.1
Ip 123.34.42.34 -> 127.0.0.1
Oh. Gewoon een nieuw IP-adres toevoegen bij je netwerkadapter. En nog altijd had dit in NT gemoeten.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Maar er zijn meerdere computers en die zouden dus wel moeten doorverwijzen naar een ander ip (weer mijn computer). (Bij nader inzien zou dat dan vervolgens ook wel weer kunnen met een portforward vanaf die andere computer)
[ Voor 33% gewijzigd door Dragon op 15-08-2004 21:58 ]
Je ip van je pc moet dus vertaald worden van je internet ip naar je pc ip. Dat wil zeggen dat je verbinding moet maken met je ip van je modem/router or whatever (het externe ip dus), op een andere manier kan het gewoonweg niet
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Verwijderd
Misschien de lmhosts file aanpassen, hierin het externe ipadres inzetten, doorverwijzen naar 127.0.0.1?
Deze moet natuurlijk wel ingeschakelt zijn bij de netwerkeigenschappen.
Deze moet natuurlijk wel ingeschakelt zijn bij de netwerkeigenschappen.
PNS -> NT
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Wat wil je ermee bereiken ?
Is het niet voldoende dat je jouw pc insteld als dmz, zodat alle onbepaalde connecties daarop toekomen ?
Is het niet voldoende dat je jouw pc insteld als dmz, zodat alle onbepaalde connecties daarop toekomen ?
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Verwijderd
Wat de TS wil, is dat als bepaalde mensen een bepaald IP intypen ze naar zijn IP verwezen worden.
Lijkt me eigenlijk het makkelijkste met hostfiles.
Lijkt me eigenlijk het makkelijkste met hostfiles.
Pagina: 1