Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een Monolith MX-7010 besteld en ben benieuwd of er ook mensen op got zijn die ook dit spelertje hebben (gebruikerservaringen?)?

info :

Afmetingen: 39 x 78 x 15 mm.
Gewicht: 65.0 gram
Uitvoering: Standaard
Incl. AC-oplader
Materiaal: X-Protect Alu
Kleuren: Gebrushed Zilver
Ondersteunde besturings-
systemen: Windows 98/ME/2000/XP MacOs X
Batterijtype: Li-ion
Speelduur op één batterij: 17 uur

Meer info en plaatjes zijn op mmport.nl te vinden.

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Heb lang geleden al eens naar dit spelertje gekeken toen hij in korea uit was. Hij is inmiddels al bijna een jaar uit, dus de aller modernste is het niet, maar imo wel de allermooiste. Ik heb zelf een Iaudio4 maar zou serieus getwijfeld hebben als toen ik mijn I4 kocht de Monolith al uit was. Volgens Koreaanse sites is echter de geluidskwaliteit van de Iaudio4 iets beter, maarjah, het gaat natuurlijk ook om het gadget-gehalte, en dat is bijzonder hoog! :9~

Verwijderd

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar wat info over deze speler maar er is geen enkel topic over deze speler te vinden. Heeft dat een reden? Ojjorz en/of ramro hebben jullie wat meer info of ervaringen met deze speler want ik vind hem toch wel erg gelikt...

Samro*

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik heb ook even een kort onderzoekje op het internet gedaan en kwam ook bij deze prachtige gadget uit. In het zwart vind ik hem trouwens (nog) mooier.
Wat voor mijn vriendin het allerbelangrijkste is, is dat het apparaatje geschikt is om 1 op 1 gesprekken aan tafel op te nemen voor haar beroep (logopediste). Iemand ervaring hiermee?
Ben benieuwd naar jouw gebruikerservaring.
Mag ik weten wat je ervoor hebt betaald en hoeveel geheugen deze heeft?
Dit laatste heb ik inmiddels zelf opgezocht:

256Mb voor 199 euro, dat is best een forse prijs...

[ Voor 11% gewijzigd door john_bruin op 02-09-2004 22:39 ]

• Grimm9mm
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-04-2019
Ik heb recent een zilveren van 256MB gekocht, en ben er zeer tevreden mee... hij is zeer mooi, en komt steviger over dan vrijwel alle andere kunststof-spelers. Ik zag zelfs een videotje dat iemand met een auto eroverheen reed ;)
Ik moet zelf nog even uitvogelen hoe ik zoveel mogelijk muziek van goeie kwaliteit eropkrijg, maar dat heeft iedereen wel :P
Aangezien er geen simpele 4-way knop opzit is het menu en het vinden van de mogelijkheden wel even lastig, maar niet echt storend.
Hij is ook een beetje zwaarder en groter dan andere spelers, maar dat is gewoon omdat er zon enorme hoeveelheid aluminium inzit...

Alleen jammer van het gebrek aan OGG-support... maar ik kan ook niet zeggen dat ik ooit een .ogg bestand ben tegengekomen :P

PS. Het is dus wel de Monolith 2, niet de Monolith (die was leeeeelijk)

Verwijderd

Ik heb ook laatst de Monolith II (512mb) besteld, maar heb hem jammer genoeg nog niet in mijn bezit (wacht ongeduldig :P ). Ik heb ook het net afgestruind voor info., maar blijkbaar is het nog 'te nieuw' (je kan wel naar hen site gaan voor wat reviews van gebruikers). Ik heb toch voor deze gekozen vanwege zijn supermooie design en (schijnbaar) goeie geluidskwalteit (zit een 24 bit processor in).
Nog ff een weekje wachten......

Verwijderd

heb inmiddels ook een monolith 7010 de importeur zit hier in de buurt
de monolith werkt echt geweldig :P

Verwijderd

Zijn er inmiddels meer ervaringen bekend met dit apparaatje? Ik zit erover te denken om hem aan te schaffen, maar er is relatief weinig over te lezen. Iemand? Misschien iemand die hem inmiddels wat langer heeft en wat meer kan melden?

• maartenmelissen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-11 19:18
Inderdaad erg mooi apparaatje, maar wel wat duur..
Ik twijfel zelf tussen de Monolith2 en de Creative Muvo Micro N200.
De N200 heb je met 1 GB al voor 165 euro en is qua gebruik/specificaties vergelijkbaar met de Monolith2, welke als 256mb versie te koop is voor 150 euro.

Verwijderd

ok, even over de monolith:

ik heb ergens een filmpje gezien van een vent die een monolith op een weg neerlegt, er vervolgens met zijn auto over heen en weer rijdt en dan laat zien dat het ding op een paar kleine krasjes aan de achterkant na helemaal niet beschadigd is. Dus, als je net als mij nogal onhandig bent is dit de beste speler ;).

En nu even gaan zoeken waar ik dat filmpje ook alweer gevonden had

Verwijderd

Ik zag dat er een nieuw Monolith aan zit te komen MX 7050 , lijkt net zo'n uitschuifbaar mobieltje. Ziet er wel hot uit. www.estarlabs.com (wel een zielige fabrikant dat de website wordt gehost door een free account met banner aan de onderkant en tergend langzaam).

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 01:17 ]

Pagina: 1