Toon posts:

Digitale uitgang Audigy 2?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb al zo`n anderhalf jaar een Audigy 2 Player:
Afbeeldingslocatie: http://www.games-fusion.net/images/aud2(2).jpg

Daar zit ook 1 digitale uitgang op, alleen wat kan ik er precies mee? Ik heb er namelijk ook een Logitech Z-680 aan zitten en die probeerde ik eerst digitaal aan te sluiten, maar dat wilde maar niet lukken |:( Ik snap dr weinig van |:( Ik kan de audigy 2 player ook niet terugvinden op de site van creative

bvd,

JanWillem

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:51

SilencerNL

No remorse

Die digitale uitgang kan je aansluiten op een versterker met een Coaxial digitale ingang. Je kan dan bijvoorbeeld dobly digital oversturen, of een speaker systeem aansturen met een digitale ingang.

[ Voor 40% gewijzigd door SilencerNL op 15-08-2004 20:59 ]

Don't dream your life, live your dreams!

Verwijderd

zeg JanWillem, je stelt nu weer dezelfde vraag. Je opent er zelfs een topic over.

Lees eerst nog eens hetgene wat ik al meermaals heb gepost

[Verwijderd in "Het Logitech X- en Z-Serie Topic - Deel ..."

Gebruik eens de zoekfunctie (ook al ligt die op zijn kop }:O )

Verwijderd

Met die digitale uitgang kun je geluid in digitale vorm naar een decoder sturen. Dit kan die van de Z-680 zijn, maar ook van bijvoorbeeld een reciever. Dan kun je die dus het DTS of Dolby Digital laten decoderen en versterken zodat je optimaal van filmgeluid kunt genieten. Dit is een vrij basic vraag en daar had je geen topic voor hoeven openen.

Om die reden gaat dit topic dan ook dicht, als je problemen hebt met het aansluiten van je z-680 kun je dat natuurlijk altijd vragen, maar zorg dan wel voor een duidelijke, uitgebreide probleem omschrijving. :)

Dit topic is gesloten.