Toon posts:

[XP] Geen geluid bij tweede besturing XP*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee partities aangemaakt en op de C-partitie heb ik Windows XP pro geinstalleerd. Nu heb ik op de D-partitie een andere versie (Chinese) van Windows XP pro geinstalleerd. Ik heb echter geen geluid op de Chinese versie. Hij kan de onboard niet vinden. Als ik vervolgens de NL versie opstart (C-partitie) heeft hij wel geluid. Hoe kan ik op beide besturingssystemen geluid krijgen??

Ik er tevens een mogelijkheid op applicaties, zoals office op beide besturingen te krijgen, of moet ik ze los op beide schijven installeren?

Alvast bedankt voor de reacties

Verwijderd

Mobo/audio Drivers geinstalleerd, conflicten opgelost in apparaatbeheer - en de audio service draait?

Verwijderd

Topicstarter
Is onboard geluid. Systeembeheer geeft geen probleem aan. Ik kan helemaal geen geluid opties muteren

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk eens naar de drivers die je op je NL'se Windows hebt geinstalleerd voor je geluid, staan die drivers ook op de Chinese Windows? :)

Verder, sommige applicaties zal je kunnen delen, een heleboel echter niet. Als je dat wil, is een MUI (Multilanguage User Interface) Windows misschien beter geschikt voor je :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel. Waar kan ik echter de drivers checken? Kan ik deze dan kopieren naar de zelfde folder?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De drivers kan je controleren in de device manager van je XP - maar dat is eigenlijk een beetje basis kennis ;)

Je hebt de Nederlandse Windows toch ook zelf aan de praat gekregen? :)

Verwijderd

Topicstarter
De Nederlandse versie gaf geen problemen, waardoor ik niet hiernaar hoefde te kijken. Toch bedankt
Pagina: 1