Verwijderd
dat lijkt me sterk of je moet een hardware matig kaartje in je pc hebbe zitten.Terw_Dan schreef op 15 augustus 2004 @ 20:12:
Ik heb het gedaan op een P90 met 128MB ram.
ik denk een p2 300 ofzo al voldoende is.
Terw_Dan, ik neem aan dat jij die wel had?
Dan heb je namelijk niet zo'n snelle processor nodig.
Zie hier voor iets meer info: Viper 550 TNT (antiek) + DVD playback
Saved by the buoyancy of citrus
D'r hing inderdaad een Creative DXR3 Mpg decoder naast ja.andreict schreef op 15 augustus 2004 @ 20:14:
[...]
dat lijkt me sterk of je moet een hardware matig kaartje in je pc hebbe zitten.
ik denk een p2 300 ofzo al voldoende is.
Verwijderd
zon kaartje heb ik laatst voor €3 euro nog ergens gekocht.. dus als TS ook een zwak systeempje heeft kan hij beter zoiets kopenTerw_Dan schreef op 15 augustus 2004 @ 20:15:
[...]
D'r hing inderdaad een Creative DXR3 Mpg decoder naast ja.
zou ik heb kunnen halen en hoe zit het met de video kaart wat voor
heb ik nodig
even voor alle duidelijk heid ben niet zo thuis in de pc kwa software wel aardig
maar kwa hardware word het iets lastiger
en zou je op een 400 mhz ook xp kunnen draaien vind ik namelijk ook wel een
must
Je kunt op een 400mhz wel XP draaien, maar ligt er ook aan wat voor een 400MHzje dat het is natuurlijk (een celeron heeft toch minder power dan dat een P2 heeft).Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 20:18:
dus als ik een pc koop met ong 400 mhz en 128 mb intern geheugen
heb ik nodig
even voor alle duidelijk heid ben niet zo thuis in de pc kwa software wel aardig
must
maar wat je beter kunt doen is een beetje hogere specs nemen en een videokaartje dat hardware matige DVD support heeft.
En 128MB werkt niet geweldig onder XP, is 256MB toch echt het minimum.
Voor XP is meer geheugen belangrijker dan een snelle processor, dus 400MHz is wel genoeg, mits je meer geheugen hebt (ik zou 256mb in je PC zetten).Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 20:18:
dus als ik een pc koop met ong 400 mhz en 128 mb intern geheugen
heb ik nodig
must
Qua videokaart: een standaard AGP kaartje zou toch wel genoeg moeten zijn, daar hoef je niet zoveel geld aan uit te geven.
Maar voor Windows XP is 128mb misschien wat krapjes.
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Een geforce2 ofzo is meer dan zatCyphax schreef op 15 augustus 2004 @ 20:22:
[...]
Voor XP is meer geheugen belangrijker dan een snelle processor, dus 400MHz is wel genoeg, mits je meer geheugen hebt (ik zou 256mb in je PC zetten).
Qua videokaart: een standaard AGP kaartje zou toch wel genoeg moeten zijn, daar hoef je niet zoveel geld aan uit te geven.
Maar voor Windows XP is 128mb misschien wat krapjes.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
ALs je DVD op je monitor wilt kijken zou ik geen holllywood kaart kopen
omdat je dan zo'n door-lus vga kabel nodig hebt en dit het beeld in hoge mate onscherper maakt op je monitor.
Die pc was echter wel baggertraag, dus haast moest je niet hebben. Maar het werkte wel!
400 mhz liefst pentium II
256mb geheugen
agp video kaart (waar ik zelf nog aan zat te denken is dat ik er eentje met een tv out in zet)
oja even ter info ik ga hem in een auto bouwen mischien zitten hier nog mensen dit dit gedaan hebben?
ah, dat had je er nog neit bij verteld dat het voor je oto is
Neem idd een pc die aan de minimumeisen voldoet, zo verbruikt hij zo min mogelijk stroom
http://www.mp3car.com/
en de search van GoT bied ook veel info over pc's in auto's
[ Voor 48% gewijzigd door DutchTSE op 15-08-2004 20:32 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 20:50 ]
Verwijderd
Op Got worden er bepaalde eisen aan een topic gesteld, dit om de kwaliteit van het forum te waarborgen. In dit geval voldoe je daar niet echt aan.
Neem de Faq nog eens door en dan in dit geval de Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime en bedenk dan waarom dit topic niet volgens die policy is.
Dit topic is gesloten.
![]()