Toon posts:

Wat is bunny hoppen? *

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Via GoT zijn er aardig wat links naar bunnyhopping (BH), maar dit zijn allemaal
oude links (2001 en zo) en gaan allemaal over CS of doen het niet meer ( links zijn
weg gehaald)

Nu is BH niet meer in CS maar nog wel in halflife AG (volgens mij) maar daar kan ik
niets over vinden.

Ook via google geprobeert ( halflife bunny hopping, HL bunny hopping, AG bunny
hopping etc )
maar ook niets kunnen vinden.

Is er misschien iemand die mijn een link kan geven waar in staat beschreven hoe
je dit zou moeten doen ??? (bunny hopping in halflife AG dus)

BvD
Ot-B

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
>> SPV

Verwijderd

Topicstarter
SPV ?!?!?! :?

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-11 16:27

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

bunny hopping = heel vaak en snel op de knop rammen waarmee je mannetje springt?

spv= spielerij problemen en vragen omdat het hier gaat over iets dat specifiek alleen in een spelletje voorkomt als ut2004 of zoiets

And it goes BRAAAAAPP!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33
Bunny hoppen is gewoon constant springen + bukken indrukken waardoor je als het ware afzet. Zo speciaal is bunny hoppen niet, gewoon zelf wat uitproberen :)

The devil is in the details.

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:13

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Toch gewoon via Google gevonden:
KLIK

In google kun je het liggende streepje gebruiken voor woorden die na elkaar moeten voorkomen. Dus zoek naar "bunny-hopping halflife" en daar ben je al!
En dat betekent gewoon dat een modje deze post naar een ander deel van het forum heeft verplaatst, namelijk het "Spielerij- Problemen & Vragen" subforum :)

edit:

Hmm, zelfs zonder liggend streepje is het makkelijk te vinden... Gebruik je wel dezelfde Google :? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Twee Dee op 15-08-2004 20:35 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
>> SPV was inderdaad om aan te geven dat ik je topic verplaatste naar Spielerij Problemen & Vragen :P
Ik heb alsnog even je topictitel aangepast omdat ik in eerste instantie totaal niet snapte wat je nu precies bedoelde, maar ik zie nu dus dat je uitleg zoekt over het fenomeen 'bunny hoppen'.
Voor de rest, zie hierboven :)

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

bunnyhoppen / strafe jumpen

naja in het kort....

je moet constant springen met zo weinig contact met de grond. de timing moet dus zo zijn dat je springt als een stuiterbal. dit gaat het beste als je +jump bind op scroll down.

das het ene aspect.

het andere is dat je strafed in de lucht, dus dat je bijvoorbeeld naar rechts strafed en dan naar rechts kijkt en andersom.

dus je jump patroon zal zo zijn:

(
)
(
)

of gewoon constant rondjes springen is in het begin het makkelijkste, je strafed gewoon constant naar rechts en je gaat in een cirkel springen.

als je dit goed kan dan zul je ongeveer 4x zo snel kunnen gaan.

je kan het strafen ook uitproberen met gravity op 0, als je dan constant in de lucht strafed en die kant op kijkt dan zul je merken dat je sneller gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door NaLiN op 15-08-2004 22:24 ]

hallo

Verwijderd

Topicstarter
tnx 2 all
Pagina: 1