Mail monitor

Pagina: 1
Acties:

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:56
Beste tweakers ;)

Ik heb op het moment een programma wat ik gebruik om m'n mail om de 10 minuten te checken op nieuwe berichten. Progsel heet 'Magic Mail Monitor' en werkt op zich leuk.

De mailserver van m'n isp ondersteund dat je je mail kan bewaren op de server, en hier gaat mijn progje de 'fout' in.

Namelijk elke keer als ik m'n computer opstart dan download ie steeds weer de mail van de server en roept ie dus heel vrolijk dat er nieuwe mail binnen is, terwijl het nog precies dezelfde mail kan zijn als gisteren.

Nu vroeg ik me af; is er een programma die een soort kleine database bijhoud van de mail die ie al binnen heeft, zodat ie bij het opstarten het programma niet gaat blaten van dat je nieuwe mail hebt als het dezelfde mail is.

Ik vraag me dus af of iemand ervaring heeft met een soortgelijk (klein) handig programmaatje, die wel doet dat ik er van verlang? :)

offtopic:
En of ik heb gezocht, maar de meeste programma's gebruiken gewoon teveel geheugen, en ondersteunen vaak niet wat ik dus verlang

:)

• NH298
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-07 19:39
Poptray is een super programma daarvoor, ik gebruik het al een hele tijd (http://www.poptray.org/)

System specs

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:56
Wow, inderdaad. Dit lijkt erg goed te werken, thx! :D
Slurpt ook bijna geen geheugen, en toch zoveel opties :)

[ Voor 36% gewijzigd door spokje op 15-08-2004 19:05 ]