Beeld knippert bij opstarten en aanklikken nivia settings

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 19:54
Ik heb al eens eerder een topic geopend over dit fenomeen, maar het is nog steeds niet opgelost (oude topic kon ik even niet terug vinden zo snel)

Afijn, het probleem is als ik de pc opstart en de desktop komt op, dan knippert het beeld 3 maal. Datzelfde heb ik ook zodra ik de nvidia settings rechtsonder in het beeld aanklik.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik heb van alles geprobeerd incl een herinstalletie van XP. Het probleem komt pas als ik de drivers van nvidia installeer. Ook de nieuwste drivers geven hetzelfde probleem.

Verwijderd

Dat hoort... zo erg is het toch niet?

• Rendier2710
Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 17:22:
Dat hoort... zo erg is het toch niet?
Vind het nogal storend eerlijk gezegd.

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:49
dat hoort dus eg niet heb zelf 2 nvidia kaarten gehad

een ge-force 2 mx440 32 mb

en een ge-force 4 ti4200 128mb ddr

nooit last mee gehad kan mischien aan je kaart liggen al eens een andere nvidia kaart geprobeert of ander beeldscherm???

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

hier knippert hij ook met mijn gf4 4200ti als ik die settings aanklik of mijn pc opstart
ik stoor me er eerlijk gezegt niet zo aan doet hij al vanaf het begin dat hij oced is
heb jij je videokaart oced? want bij mij is dat namenlijk de reden dat hij dan de oc settings inlaad waneer de pc opstart.
bij mij is het weg als de settings op normaal staan.

computer voor alle werkzaamheden

• Rendier2710
Stom van mij om te vergeten dat ik een GF4 Ti4200 heb. Kaart is niet overgeclocked. Ook heb ik een GF2MX geprobeerd en hierbij knipperde het beeld ook. Tevens heb ik de kaart overgezet in een pc waar een oude matrox kaart in zat en na het installeren van de drivers begon het beeld gelijk te knipperen bij het opstarten.

Resolutie is 1024x768x60hz (TFT scherm)

Verwijderd

Er is niets defect aan je hardware.
Als je je stoort aan het even zwart worden van het beeld dan moet je de taskbar icoon geheel uitschakelen zodat deze niet langer meestart met windows , dan ben je er van af .

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:22

Deathchant

Don't intend. Do!

Rendier2710 schreef op 15 augustus 2004 @ 17:21:
Ik heb al eens eerder een topic geopend over dit fenomeen, maar het is nog steeds niet opgelost (oude topic kon ik even niet terug vinden zo snel)

Afijn, het probleem is als ik de pc opstart en de desktop komt op, dan knippert het beeld 3 maal. Datzelfde heb ik ook zodra ik de nvidia settings rechtsonder in het beeld aanklik.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik heb van alles geprobeerd incl een herinstalletie van XP. Het probleem komt pas als ik de drivers van nvidia installeer. Ook de nieuwste drivers geven hetzelfde probleem.
Ik heb dit ook. Dit komt doordat je misschien COOLBITS of andere overklok tool hebt geinstalleerd. Haal Coolbits maar eens weg, dan heb je het niet meer

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• Rendier2710
Deathchant schreef op 15 augustus 2004 @ 19:38:
[...]

Ik heb dit ook. Dit komt doordat je misschien COOLBITS of andere overklok tool hebt geinstalleerd. Haal Coolbits maar eens weg, dan heb je het niet meer
Ik heb geen overclock tool geinstalleerd op mijn machine. Na een herinstallatie van XP gaat het gelijk mis bij het installeren van de drivers.
Pagina: 1