Ik ga binnenkort een laptop kopen, omdat ik regelmatig 2 uur in de trein zit, en dan is een laptop toch wel erg handig om nog bezig te blijven.
Omdat ik vooral grafisch bezig ben (photoshop, illustrator enzo), wil ik gewoon een krachtig systeem. Een DVD'tje branden wil ik ook graag kunnen even als een wireless netwerkverbinding. 15" scherm minimaal. En op zijn tijd een spelletje voor de lol moet ook geen probleem kunnen zijn.
Omdat ik deze via mijn werk kan aanschaffen, heb ik maar beperkte keuze (oa maxdata en asus), maar dat is niet zo'n probleem.
Ik kwam zelf bij een Asus L5000D terecht.
specs:
Linkje naar specs
kortom zou ik nemen:
AMD 64 3000+
minimaal 512 MB Ram
DVD brander
Omdat dit mijn eerste laptop wordt heb ik wat tips van jullie nodig
Is dit een verstandige keuze? of raden jullie totaal iets anders aan (centrino? geen 64?)
Omdat ik vooral grafisch bezig ben (photoshop, illustrator enzo), wil ik gewoon een krachtig systeem. Een DVD'tje branden wil ik ook graag kunnen even als een wireless netwerkverbinding. 15" scherm minimaal. En op zijn tijd een spelletje voor de lol moet ook geen probleem kunnen zijn.
Omdat ik deze via mijn werk kan aanschaffen, heb ik maar beperkte keuze (oa maxdata en asus), maar dat is niet zo'n probleem.
Ik kwam zelf bij een Asus L5000D terecht.
specs:
Linkje naar specs
kortom zou ik nemen:
AMD 64 3000+
minimaal 512 MB Ram
DVD brander
Omdat dit mijn eerste laptop wordt heb ik wat tips van jullie nodig
Is dit een verstandige keuze? of raden jullie totaal iets anders aan (centrino? geen 64?)