Vorige week een systeem voor mijn vader in elkaar gezet. Nu klaagt hij over crashes to desktop met Call of Duty. Verder kan ik niet meer in de Bios komen. Het toetsenbord lijkt namelijk niet te werken op het moment dat je op DEL moet rammen. Verder werken ook andere toetsen niet op het moment dat je deze kunt gebruiken voor bepaalde opties tijdens het opstarten. Kortom, ik kom alleen in Windows XP en verder niets. Windows lijkt opzich wel stabiel te draaien.
Ik heb al andere drivers voor de Videokaart geprobeerd. Call of duty crashed op meerdere settings. Ook op de lagere instellingen. De ene keer kan hij een half uur probleemloos spelen, de andere keer nog geen 5 minuten. Het spel crasht terug naar de destkop en een enkele keer krijgt hij een blauwscherm zonder enige foutmeldingen. Een harde reboot is dan het enige dat nog helpt. VIA 4-in-1 drivers geinstalleerd.
SPECS (voor zover ik me kan herinneren):
- ASUS A7V8X-X
- AMD 2800+
- 512 MB DDR PC3200 (Dane-elec??)
- ATI Radeon 9800 Pro (Sapphire)
- 80 GB Western Digital ATA
Nu heb ik het vermoeden dat de problemen worden veroorzaakt door een cheap ass voeding. Het is een oude voeding uit zo'n merkloze kast. Volgens mij is het een 300 Watt gevalletje.
Kan het zijn dat een slechte voeding bovengenoemde problemen veroorzaakt?
Lijkt me niet dat het een warmte probleem is aangezien ik niets heb overgeclocked. De proc is een boxed versie. Verder zijn er geen xtra casefans aanwezig.
EDIT: Zou een Modje de topictitel willen veranderen in [ASUS A7V8X-X] Brakke voeding?
Ik heb al andere drivers voor de Videokaart geprobeerd. Call of duty crashed op meerdere settings. Ook op de lagere instellingen. De ene keer kan hij een half uur probleemloos spelen, de andere keer nog geen 5 minuten. Het spel crasht terug naar de destkop en een enkele keer krijgt hij een blauwscherm zonder enige foutmeldingen. Een harde reboot is dan het enige dat nog helpt. VIA 4-in-1 drivers geinstalleerd.
SPECS (voor zover ik me kan herinneren):
- ASUS A7V8X-X
- AMD 2800+
- 512 MB DDR PC3200 (Dane-elec??)
- ATI Radeon 9800 Pro (Sapphire)
- 80 GB Western Digital ATA
Nu heb ik het vermoeden dat de problemen worden veroorzaakt door een cheap ass voeding. Het is een oude voeding uit zo'n merkloze kast. Volgens mij is het een 300 Watt gevalletje.
Kan het zijn dat een slechte voeding bovengenoemde problemen veroorzaakt?
Lijkt me niet dat het een warmte probleem is aangezien ik niets heb overgeclocked. De proc is een boxed versie. Verder zijn er geen xtra casefans aanwezig.
EDIT: Zou een Modje de topictitel willen veranderen in [ASUS A7V8X-X] Brakke voeding?
[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 15-08-2004 17:06 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER