Gisteren heb ik de samsung E600 gekocht en ik vind het een meesterlijk toestel lekker klein en veel opties. Alleen loop ik al de hele dag te zoeken hoe ik kan instellen dat de externe display niet uitgaat als ik het klepje dicht doe. Ieder keer wanneer ik het klepje sluit gaat de externe diplsy namelijk na 30 seconden ongeveer compleet uit en ik wil graag dat hij gewoon de tijd blijft tonen zonder dat ik eerst iedere keer de klep weer moet openen om de telefoon te activeren om dan de tijd te zien..
Verwijderd
Is niet mogelijk!!
Als je de tijd wil zien moet je het volume knopje ingedrukt houden, dan gaat de verlichting van de buitendisplay weer aan!
Als je de tijd wil zien moet je het volume knopje ingedrukt houden, dan gaat de verlichting van de buitendisplay weer aan!
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 15:42 ]
Damn ik had gehoopt dat het gewoon op de normale manier kon, "set external display standby off" ofzo
even een extra notie:
Het is mogelijk om de externe displey aan te laten staan voor onbepaalde tijd (vreet wel batterijen). Daarvoor dien je het volgende te doen:
maak een foto en sla deze op in je phone, vervolgens verwijder je de foto en voordat hij aangeeft dat hij verwijders is sla je de telefoon dicht. Nu blijft het displaytje gewoon branden
Het is mogelijk om de externe displey aan te laten staan voor onbepaalde tijd (vreet wel batterijen). Daarvoor dien je het volgende te doen:
maak een foto en sla deze op in je phone, vervolgens verwijder je de foto en voordat hij aangeeft dat hij verwijders is sla je de telefoon dicht. Nu blijft het displaytje gewoon branden
Verwijderd
Werkt idd, alleen jammer dat ie niet gedimt blijft branden, scheelt een hoop standbytijd. Vind het trowuens wel waardeloos dat je het niet gewoon aan of uit kan zetten, had hiervoor een T100, daar blijft het externe display wel werken, makkelijk want je kan meteen zien hoe laat het is en hoe vol je batterij is.Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 19:08:
even een extra notie: