WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Gewoon andere poort kiezen, en dat hele uPnP uitschakelen, onnodig beveiligingsrisico!
Verwijderd
ik heb ook op mn 2e pc alle porten gewoon veranderd (3662 ipv 4662 etc.) en deze pporten gewoon naar die pc gemapt. Werkt prima! Allebei high id.
Succes
Succes
Verwijderd
In plaats van Pre routing Postrouting gebruiken door er een linux server neer te zetten met iptables, en anders gewoon een andere poort gebruiken, zoals hierboven al aangekondigd is.
Of emule installeren op 1 pc, en deze altijd aanlaten. En deze bedienen via de webinterface, waardoor je veel sneller credits opbouwd, en maar 1 keer traffic maakt, en maar 1 shared folder hebt...
Emule ondersteunt geen UPnP, je moet dus met Port Range Forward onder Applications & Gaming de poorten forwarden.
Je kan met eMule (gelukkig) ook andere poorten instellen.
Ik had ook 2 eMule computers, de ene op poorten a-b-c, de andere op d-e-f, en het werkte prima. (even bij de settings kijken,, ik geloof bij connection settings)
Helaas zagen ze elkaar niet in het netwerk, daar heb je een mod met lancast (ofzoiets) voor nodig, dus even van elkaar downloaden en elkaar aanvullen met een download (
) ging niet.
Maar eigenlijk is downloaden naar een gedeelde map het handigste, gewoon via de webinterface.
Ik had ook 2 eMule computers, de ene op poorten a-b-c, de andere op d-e-f, en het werkte prima. (even bij de settings kijken,, ik geloof bij connection settings)
Helaas zagen ze elkaar niet in het netwerk, daar heb je een mod met lancast (ofzoiets) voor nodig, dus even van elkaar downloaden en elkaar aanvullen met een download (
Maar eigenlijk is downloaden naar een gedeelde map het handigste, gewoon via de webinterface.
[ Voor 8% gewijzigd door Resistor op 15-08-2004 21:13 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Aziona: Ik zie je in startpost nergens poort 4762 UDP terugkomen, die heb je ook wel degelijk nodig, vergeet verder (zoals hierboven aangegeven) eMule ook op de goede poorten in te stellen. Bij het connecten geeft hij naar de server aan wat hij als incoming ports heeft ingesteld staan lijkt mij.
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Pagina: 1