Dit kan tegenwoordig niet meer met IE, omdat er misbruik van gemaakt werd. Gebruik een andere browser dan IE, en dan is het gewoon user:pass@domein
Bij mijn IE werkt het anders nog perfect hoor, en ik ben volledig up-to-date in Win2k...Kippenijzer schreef op 15 augustus 2004 @ 14:51:
Dit kan tegenwoordig niet meer met IE, omdat er misbruik van gemaakt werd. Gebruik een andere browser dan IE, en dan is het gewoon user:pass@domein
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hoezo ? Als ik bijv.Kippenijzer schreef op 15 augustus 2004 @ 14:51:
ftp://pass:pass@123.456.789.012:1234 invoer kom ik gewoon op de ftp.
Verwijderd
En om het helemaal af te maken: user:pass@domein:poortnummerKippenijzer schreef op 15 augustus 2004 @ 14:51:
de antwoorden staan hier al gegeven, maar dit had je ook wel simpel met google kunnen vinden. Graag een wat uitgebreidere topicstart de volgende keer met daarin de dingen die je al gezocht/geprobeerd hebt.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()