Toon posts:

FTP mbv BROWSER

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe is de commandline om met behulp van je browser op een FTP site in te loggen ?

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
ftp://ipadres

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-02 17:05
:? :? :? Gewoon ftp://site.com/ in je adresbalk intikken? Of doel je op het cmdline commando 'ftp'?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Dit kan tegenwoordig niet meer met IE, omdat er misbruik van gemaakt werd. Gebruik een andere browser dan IE, en dan is het gewoon user:pass@domein

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kippenijzer schreef op 15 augustus 2004 @ 14:51:
Dit kan tegenwoordig niet meer met IE, omdat er misbruik van gemaakt werd. Gebruik een andere browser dan IE, en dan is het gewoon user:pass@domein
Bij mijn IE werkt het anders nog perfect hoor, en ik ben volledig up-to-date in Win2k... :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:41

Flexx

This side up

Hoezo ? Als ik bijv.

ftp://pass:pass@123.456.789.012:1234 invoer kom ik gewoon op de ftp.

Verwijderd

En om het helemaal af te maken: user:pass@domein:poortnummer

;)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

de antwoorden staan hier al gegeven, maar dit had je ook wel simpel met google kunnen vinden. Graag een wat uitgebreidere topicstart de volgende keer met daarin de dingen die je al gezocht/geprobeerd hebt.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.