Toon posts:

Bij gamen terug naar desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren uit de knakenbak het spel gekocht dat mij nog wel eens wat leek, Xiii.
Maar nu heb ik er ellende mee want bij het laden van het tweede deel (na dat je overboord bent geprongen op die boot) spring steeds het spel uit en kom ik op de desktop terrecht.
Ik dacht misschien een verouderd driverprobleempje dus ik heb de forceware 56.72 (voor mijn MSI TI4200AGPx8 128Mb) en DX9.0 geinstalleerd maar dit gaf geen resultaat.
Wie weet wat de oorzaak zou kunnen zijn?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kan je misschien wat meer info geven? Zoals welk OS je gebruikt, wat voor verdere hardware je gebruikt (dat van belang is, dus CPU, geheugen)
Verder zou je kunnen kijken, of er een patch is, voor XIII... Misschien dat die wat oplost voor je...

Maar controleer eerst je error logs in Windows 2000 / XP (als je een van die 2 in gebruik hebt...)
En als je PC overgeclocked is, dan kan je kijken wat je PC doet, als je terugclocked, had ik met UT2004 ook :)

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 15-08-2004 14:04 ]

Verwijderd

patches gedownload?
XIII is redelijk buggy in 1.0

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai XP, moederbord is Asus p3v4x met 866piii die ik inderdaad al weer teruggeklokt had.
videokaart draai ook weer op default.
geheugen is 448Mbcas2 geheugen

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 14:13:
Ik draai XP, moederbord is Asus p3v4x met 866piii die ik inderdaad al weer teruggeklokt had.
videokaart draai ook weer op default.
geheugen is 448Mbcas2 geheugen
Heb je de nieuwste versie van XIII? Met andere woorden: Heb je gecontroleerd of je de nieuwste versie hebt, en de nieuwste versie geïnstalleerd, als je die niet had? :?

Mocht je dat gedaan hebben, controleer dan je errorlogs even, daar wil vaak ook wel nuttige informatie naar boven komen... :)

Verwijderd

in bf gaf vertical sync nog wel is problemen, zet die is uit en kijk of het helpt :)

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kan me herinneren dat ik bij de demo (singleplayer meen ik) ook wat vage probs had (met een TI4800SE/128MB).

Door de resolutie-settings in XIII.ini (in submap 'sytem', net als bij Unreal) handmatig in te stellen met teksteditor werkte het prima.
Staat ergens bij Fullscreen en Windowed screen setting (alweer tijd geleden).

[ Voor 7% gewijzigd door 3dfx op 15-08-2004 14:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou het gaat al een stuk beter :) nooit aan gedacht om ff te patchen, domdomdomdom.
Na patchen floept Xiii niet ineens meer weg bij het laden maar loopt even verder nog wel soms vast.
Ik denk dat mijn 866 Piii het niet helemaal meer trekt.
Maar hier kom ik wel weer mee verder, iedereen bedankt voor de snelle reactie. _/-\o_

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft dit met V&B te maken :?

Move VB->SPV

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1