[PHP]Clanbase matches overnemen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• struul
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik ben met een clansite bezig voor onze CoD clan, en daar komt een pagina in met de matches die we gespeeld hebben. Nu wil ik graag de matchlijdt van clanbase automatisch laten overnemen in onze site, het liefst met mijn eigen lay-out. Is dit mogelijk? met PHP? :? Ik ben best een grote noob in PHP, dus verwacht niet van me dat ik hele scripts kan gaan schrijven :'( .
linkje naar de match lijst van cb:
http://www.clanbase.com/c...ars=1&cid=670545&lid=1203

edit: Ik heb de beschikking over een mysql databeest :*)

[ Voor 8% gewijzigd door struul op 15-08-2004 13:59 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Is dit mogelijk? met PHP? Ik ben best een grote noob in PHP, dus verwacht niet van me dat ik hele scripts kan gaan schrijven .
Ja, dat is mogelijk. Echter, we verwachten dit wel degelijk van je. :) Programming & Webscripting gaat over programmeerproblemen en problemen die komen kijken bij het programmeren. Programming & Webscripting is niet bedoeld om scripts voor anderen te maken of je de absolute basis te leren. Tutorialsites zijn hier beter geschikt voor.

Het zelf willen programmeren komt absoluut niet naar voren in jouw topic. Zo mis ik eigen probeersels; zelfwerkzaamheid en geef je aan:
dus verwacht niet van me dat ik hele scripts kan gaan schrijven
Wil je PHP gaan leren, neem dan eens een aantal tutorials door over PHP. Wil je een kant en klaar script, dan vraag je iemand hiervoor (al dan niet betaald) of trekt een kant en klaar script van hotscripts.com

Voor wat we verwachten van een topic in PW, zie P&W FAQ - De "quickstart"

Deze gaat in ieder geval dicht.

[ Voor 6% gewijzigd door gorgi_19 op 15-08-2004 14:05 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.