Je profiel kunnen pauzeren...

Pagina: 1
Acties:

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het zou handig zijn als je je profiel zou kunnen pauzeren. Als je bijvoorbeeld in de kerstvakantie één week op vakantie gaat, of nog erger, 4 weken weg in de zomer vakantie dan wordt je profiel compleet verneukt: je gemiddelde aantal postings per dag loopt vet terug.

Nu snap ik best dat hier misbruik gemaakt van zou kunnen worden, dat je direct na je post je profiel op pauze kunt zetten. Een oplossing hiervoor zou kennen zijn dat je je profiel maar max. drie keer per jaar kunt pauzeren, of dat na het pauzeren je eerst een straf-week krijgt, dus dat je dan een week niet kunt posten.

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 20:53
Zinloos

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 12:17 schreef mossel het volgende:
Het zou handig zijn als je je profiel zou kunnen pauzeren. Als je bijvoorbeeld in de kerstvakantie één week op vakantie gaat, of nog erger, 4 weken weg in de zomer vakantie dan wordt je profiel compleet verneukt: je gemiddelde aantal postings per dag loopt vet terug.

Nu snap ik best dat hier misbruik gemaakt van zou kunnen worden, dat je direct na je post je profiel op pauze kunt zetten. Een oplossing hiervoor zou kennen zijn dat je je profiel maar max. drie keer per jaar kunt pauzeren, of dat na het pauzeren je eerst een straf-week krijgt, dus dat je dan een week niet kunt posten.
waarom is het zo belangrijk dat je gem. aantal postings bewaard blijven, als je hier op het forum bent, om je gemiddelde op peil te houden, dan zit je hier verkeerd.

No offence maar je doelstelling deugd niet :)

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Als je hier al lang genoeg zit dan loopt je gem. aantal posts niet snel meer terug.

Beetje zinloos idd.

"I sit in my room and imagine the future."

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Dat dit je iets boeit, zegt al genoeg over je.

Het is leuk om zoiets zijdelings bij te houden, maar om het als een streven te gaan zien, is (volgens mij) fout.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-02 16:00
Ja idd, waarom is het gemiddelde aantal posts zo belangrijk?

Interesseert me geen ruk eigenlijk.

• mossel
  • Niet online
Het is heus niet om je gemiddelde op peil te houden, maar het staat ontzettend lullig als je opeens nog maar 1 posting per dag hebt, terwijl je eigenlijk gewoon 3 of 4 per dag post. Het profiel van iemand bekijken doe je toch om ff zijn gemiddelde aantal postings te bekijken, anders kan je net zo goed heel het profiel idee afschaffen als het je toch niet gaat om hoeveel iemand gemiddeld post.

• mossel
  • Niet online
Dat dit je iets boeit, zegt al genoeg over je.
Dit zegt niets over mij, maar het is gewoon handig om te kijken hoe serieus je een post van iemand moet nemen. Natuurlijk heb je je eigen gezonde verstand, maar het profiel geeft vaak wel een aardige indicatie.

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 12:30 schreef mossel het volgende:
Het is heus niet om je gemiddelde op peil te houden, maar het staat ontzettend lullig als je opeens nog maar 1 posting per dag hebt, terwijl je eigenlijk gewoon 3 of 4 per dag post. Het profiel van iemand bekijken doe je toch om ff zijn gemiddelde aantal postings te bekijken, anders kan je net zo goed heel het profiel idee afschaffen als het je toch niet gaat om hoeveel iemand gemiddeld post.
Het profiel is er om te kijken hoe iemand irl heet, waar hij/zij vandaan komt, hoe oud hij/zij is en misschien wat zijn/haar werk is!

Tuurlijk kun je naar het aantal postings kijken, maar dat zegt niks over de persoon zelf.

Van mij mogen ze het aant. posts verwijderen, als ik er op beoordeeld word!

• mossel
  • Niet online
Ok MV, als iedereen er zo over denkt vind ik het prima, helaas is dat niet zo.

• Nasty Nate
Op woensdag 27 december 2000 12:33 schreef mossel het volgende:

[..]
Dit zegt niets over mij, maar het is gewoon handig om te kijken hoe serieus je een post van iemand moet nemen. Natuurlijk heb je je eigen gezonde verstand, maar het profiel geeft vaak wel een aardige indicatie.
Dit mag je mij is uit gaan leggen.
Je moet dus anders naar iemand kijken die 30 posts per dag heeft dan naar iemand die er 1 gemiddeld heeft?

Dat zegt imho helemaal nix!

De mensen met meerdere posts per dag kunnen wel de lichtere onderwerpen kiezen om te re-plyen en iemand met 1 post per dag die antwoord misschien alleen op een topic waar hij iets vanaf weet.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 09:33

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Tjonge .. Om je gemiddeld aantal post zover naar beneden te halen door een vakantie moet je 1! week lid zijn en normaal posten en vervolgens 2 of 3 weken op vakantie gaan!!

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• mossel
  • Niet online
OK, OK, ik ben overtuigd :) Het was maar een idee...

• IceStorm
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Pff... als je perse op een hoog gem. wil blijven moet je hier gewoon lang en veel posten.. kom je er vanzelf ;)

Verwijderd

Denk jij dat iemand die 4 posts gemiddeld per dag doet "nuttig" bezig is ?? Dat zijn er maar weinig, want mensen die op 4 artikelen per dag reageren over het algemeen, weten VERSCHRIKKELIJK veel, of denken dat ze dat weten... Trek je eigen conclusie maar :)

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 13:33 schreef Wolvie het volgende:

[..]
Denk jij dat iemand die 4 posts gemiddeld per dag doet "nuttig" bezig is ?? Dat zijn er maar weinig, want mensen die op 4 artikelen per dag reageren over het algemeen, weten VERSCHRIKKELIJK veel, of denken dat ze dat weten... Trek je eigen conclusie maar :)
aan jouw profile te zien weet je erg veel ;)

Lezen is ook leuk op GoT, je hoeft niet altijd te reageren :)

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-02 12:11

Nietzman

Woei!

Op een dag reggen, 100 posts plaatsen en je profiel lokken zeker :D

'gemm aantal posts per dag: 100'

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Gemiddeld aantal posts is een leuk extraatje, niets meer en niets minder. Je profiel 'pauzeren' slaat nergens op, dit soort onzin zal nooit ingebouwd worden.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
laat ook maar eigenlijk...

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 13:34 schreef MV het volgende:

[..]

Er zijn genoeg dingen waar ik niets van weet, maar daar hou ik gewoon mijn mond over dicht, dat kunnen veel mensen niet zeggen, met soms totaal achterlijke opmerkingen e.d.
En op GoT reageer ik volgens mij niet eens zoveel :)

• Nasty Nate
dat resultaat is het aantal topics waar in is gepost en niet het totaal aantal posts.

(en nee ik zeg niet dat het dan wel klopt)

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 13:55 schreef Wolvie het volgende:

[..]
Er zijn genoeg dingen waar ik niets van weet, maar daar hou ik gewoon mijn mond over dicht, dat kunnen veel mensen niet zeggen, met soms totaal achterlijke opmerkingen e.d.
En op GoT reageer ik volgens mij niet eens zoveel :)
helemaal mee eens :)

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 13:34 schreef MV het volgende:

[..]

Het gaat over T'Net, niet over GoT

Verwijderd

Overigens is een vakantie wel een ramp voor je tweakotine, maar ja, daar kom je ook wel weer overheen

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ach als je tweakotine zo'n probleem is laat je je pc aanstaan, en dan heb je toch nog een redelijke tweakotine door de autorefresh (kabel is dan wel prettig :) )

Overigens is dat gemiddelde absoluut niet boeiend, kijk gewoon naar hoeveel je wil posten en dat komt de rest vanzelf.
(Ik heb veel karma, hoog gemiddelde, maar weinig tweakotine, omdat ik gewoon af en toe post, en niet heel de dag op GoT rondhang en tegelijkertijd tweakers open hou)

Verwijderd

Het is idd belachelijk om zo je gemiddelde post per dag op peil te houden! >:)

Deze reactie is goed voor mijn gemiddelde ;)

Verwijderd

ik wist niet eens dat er zoiets bestond als "gemiddelde aantal postings".............

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 14:50 schreef DKasemier het volgende:

[..]
Het gaat over T'Net, niet over GoT
Maakt toch weinig uit, of het nou op T'net is, of op GoT.

Je bent hier om kennis te delen en info te krijgen, niet om je gem. aantal postings op peil te houden!

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Het is een leuke feature, maar heeft toch verder geen waarde?
Of wel soms :?

• ALH
  • Laatst online: 18-02 20:27

ALH

voor sommige mensen wel dus, ik vind het wel grappig maar niet echt nodig.

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op woensdag 27 december 2000 14:51 schreef DKasemier het volgende:
Overigens is een vakantie wel een ramp voor je tweakotine, maar ja, daar kom je ook wel weer overheen
Ten eerst wat boeit je tweakotine nou en ten tweede welke tweaker gaat er nou op vakantie?!?! :P

Verwijderd

Met dat eerste ben ik het 100% eens, maarja, dat tweede punt...je moet toch ook eens onder de mensen komen he :p

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 19:27 schreef RobiNET Online het volgende:
Met dat eerste ben ik het 100% eens, maarja, dat tweede punt...je moet toch ook eens onder de mensen komen he :P

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Ik heb de eerste 3 maand dat ik hier was +- 15 posts gezet. das dus ook 2 X nix maar ik maak me er ook niet druk om. Het is hier toch geen wedstrijd!!!

Advanced sheep-counting strategies

• mossel
  • Niet online
Toch leuk dat zoveel luitjes reageren. Kennelijk ben ik toch niet de enige :z

(en dzeze post is voor goed voor m'n gemiddelde ;))

• DiSiLLUSiON
Op woensdag 27 december 2000 19:27 schreef RobiNET Online het volgende:
Met dat eerste ben ik het 100% eens, maarja, dat tweede punt...je moet toch ook eens onder de mensen komen he :p
Oh ik kom genoeg onder de mensen hoor. Ik moet toch elke 2 dagen m'n pakkie shag halen! :P

• DiSiLLUSiON
Mijn gem. aantal posts per dag staat btw op 40, maar dat boeit me dus echt helemaal niks.

• mossel
  • Niet online
Jezus, 40 post per dag, woon je op GoT ofzo :z?!

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 28 december 2000 09:31 schreef mossel het volgende:
Jezus, 40 post per dag, woon je op GoT ofzo :z?!
Nee joh.. 40 is echt niet 'wonen' ;).. Pas vanaf een post of 75 gemiddeld per dag vindt ik dat je over wonen kunt spreken ;)

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat voor gemiddelde moet je op Tweakers hebben om daar te wonen? Mijn 7.25 is denk ik net niet hoog genoeg, hoewel, wie heeft er meer? (en post er niet sinds gisteren :) )

[typo]

• DiSiLLUSiON
Op donderdag 28 december 2000 11:16 schreef IceStorm het volgende:

[..]
Nee joh.. 40 is echt niet 'wonen' ;).. Pas vanaf een post of 75 gemiddeld per dag vindt ik dat je over wonen kunt spreken ;)
IDD :) 40 is meer 'regelmatig op visite gaan' :)

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 28 december 2000 16:48 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]
IDD :) 40 is meer 'regelmatig op visite gaan' :)
Zoiets ;).. Ja wat dat betreft ben ik maar zielig met 10 posts per dag ;)... Das meer zoiets als "Af en toe eens langskomen" ;)

• mossel
  • Niet online
Ik zit een hoop op tweakers, maar lees graag. Dus ben ik dan zielig met 4 posts?

Verwijderd

hmm wat is mijn gemiddelde eigenlijk

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 23:50 schreef Sjaak-fat-aars het volgende:
hmm wat is mijn gemiddelde eigenlijk
die van mij loopt niet zo snel terug en zowel zowhat
Pagina: 1