Diablo2 + Mac: resolutie niet aanpasbaar

Pagina: 1
Acties:

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Topicstarter
Op mn G4 iBook heb ik diablo2 geinstaleerd, ik kan het spelen, maar enkel in 640x48O. In het spel zelf kan ik de resolutie niet aanpassen, de optie die onder windows aanwezig was om resolutie aan te passen is hier afwezig. Alvorens het spel op te starten kan ik wel een resolutie kiezen, maar als ik hoger ga dan 640x480 krijg ik zwarte randen rond mn beeeld. Maw nog steeds 640x480 op een 1024x768 instelling.

meer specs:
OSX 10.3.5
1.2 Ghz PowerPC G4
256 mb ram
Video Ati9200 /32 MB ram

Diablo 2 1.10b

Moest iemand een oplossing weten... Ik heb hem alvast niet in het Apple forum gezet omdat het toch echt een spel gerelateerd probleem is..
tnx

You don't need eyes to see, you need vision

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33
Misschien mis ik iets, maar volgens mij is Diablo 2 alleen maar speelbaar op 640x480. De uitbreiding, Lord of Destruction, zorgt ervoor dat je op 800x600 kan spelen, maar hoger kan ook daar niet in :)

The devil is in the details.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Idd en op de PC is dat ook zo. Oud spel :)

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Topicstarter
Oops...

Oud spel idd maar wel erg verslavend.

Beetje zinloos dan dat er in de graphics setup andere resoluties aangeboden worden. En idd mn windows installs hadden ook LOD, dus nog ff wachten tot ik ook die CDs weer thuis heb :p

Bedankt voor de info. :>

[ Voor 3% gewijzigd door Yalopa op 15-08-2004 13:26 ]

You don't need eyes to see, you need vision

Verwijderd

December schreef op 15 augustus 2004 @ 13:12:
Misschien mis ik iets, maar volgens mij is Diablo 2 alleen maar speelbaar op 640x480. De uitbreiding, Lord of Destruction, zorgt ervoor dat je op 800x600 kan spelen, maar hoger kan ook daar niet in :)
klopt
slotje lijkt me?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Skullord, als problemen opgelost zijn gaat het topic niet direct op slot. Dit probleem was misschien dan wel makkelijk zelf te achterhalen, maar dan nog hoef je niet om een slotje te vragen. Zie ook Policy mbt replies in 'slechte' topics en Nettiquette faq - not done.
Pagina: 1