Als ik een tijdje aan het werk bijn op mijn systeem - beetje aan het surfen, tekstverwerken e.d. - word het systeem trager en trager.
Dan ga je dus kijken welke applicatie zoveel gebruik maakt van je cpu.
Dit blijkt dan explorer.exe te zijn. Het processor gebruik staat op 100%, en het gebruik van het geheugen overstijgt de 200 mb, dit is normaal zo rond de 15-30 afhankelijk wat je aan het doen bent. Dan ga je dus denken aan een virus maar de laaste nieuwe versie van sophos alsmede northon vinden geen vreemde activiteiten. t rare is als je dit proces nou verwijderd, en opnieuw start via de taskmanager loopt het voor een tijdje weer goed waarna het resultaat weer hetzelfde is.
Mijn systeem specs:
P4 3 ghz HTT
Asus P4C800-E Deluxe
512 mb DDR geheugen (dual -> 2x 256) van Kingston
Geforce 3 Ti500
2 x 30 gb @ raid 0
Ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is. Ik heb eens op google gezocht.
Hier zijn veel mensen met ditzelfde probleem met als enig verschil dat ze dat proces helemaal niet gestopt krijgen. Weet iemand waaraan dit kan liggen ?
Dan ga je dus kijken welke applicatie zoveel gebruik maakt van je cpu.
Dit blijkt dan explorer.exe te zijn. Het processor gebruik staat op 100%, en het gebruik van het geheugen overstijgt de 200 mb, dit is normaal zo rond de 15-30 afhankelijk wat je aan het doen bent. Dan ga je dus denken aan een virus maar de laaste nieuwe versie van sophos alsmede northon vinden geen vreemde activiteiten. t rare is als je dit proces nou verwijderd, en opnieuw start via de taskmanager loopt het voor een tijdje weer goed waarna het resultaat weer hetzelfde is.
Mijn systeem specs:
P4 3 ghz HTT
Asus P4C800-E Deluxe
512 mb DDR geheugen (dual -> 2x 256) van Kingston
Geforce 3 Ti500
2 x 30 gb @ raid 0
Ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is. Ik heb eens op google gezocht.
Hier zijn veel mensen met ditzelfde probleem met als enig verschil dat ze dat proces helemaal niet gestopt krijgen. Weet iemand waaraan dit kan liggen ?
Meneer 1000 has spoken......