Wat doen jullie met hekwerken die je belemmeren om juist op die plek te staan van waaraf je je onderwerp wilt fotograferen? Ik heb gisteren een paar foto's gemaakt in de buurt van Pernis waar ik steeds tegen dit probleem aanliep. Heb geprobeerd van de nood een deugd te maken door de hekwerken dan maar op de foto te zetten maar ik weet niet goed of ik dat nu wel of niet had moeten doen.
Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden:
1. Hier vind ik het gaas wel wat sfeer aan de foto geven, helaas heb ik deze foto niet door het hek heen gemaakt

1a. Ik had niet goed opgelet, deze foto toch ook door het hek heen gemaakt.

2. Hier is het hek veel te nadrukkelijk aanwezig naar mijn idee

3. Als foto 1.

4. Geloof dat ik dit toch beter vind dan variant met hek.

Graag hoor ik jullie meningen en eventueel tips en voorbeelden hoe hiermee om te gaan. (Over het hek klimmen was niet echt een optie ivm prikkeldraad, boze mensen etc.
) Foto's zijn trouwens gemaakt met een Ixus 400.
Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden:
1. Hier vind ik het gaas wel wat sfeer aan de foto geven, helaas heb ik deze foto niet door het hek heen gemaakt

1a. Ik had niet goed opgelet, deze foto toch ook door het hek heen gemaakt.

2. Hier is het hek veel te nadrukkelijk aanwezig naar mijn idee

3. Als foto 1.

4. Geloof dat ik dit toch beter vind dan variant met hek.

Graag hoor ik jullie meningen en eventueel tips en voorbeelden hoe hiermee om te gaan. (Over het hek klimmen was niet echt een optie ivm prikkeldraad, boze mensen etc.
[ Voor 7% gewijzigd door KnOeFz op 15-08-2004 13:56 . Reden: foto 1a. toegevoegd ]
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt