Toon posts:

Problemen Creative SB PCI128

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig met het in elkaar zetten van een pc (oud bakkie maar goed). Het geluid wil alleen niet echt, kaart word herkend maar bi het eerste geluid dat ie voor z'n kiezen krijg blijft ie hangen.

Dus ik dacht ' het zal wel aan die kaart liggen' .Dus heb ik ff een andere kaart getest, precies hetzelfde verhaal.

Specs:
Moederbord: Lucky Star
Processor: P2 233mhz
Geheugen: 64Mb

Ik hoop dat jullie een oplossing voor dit probleem weten.

Alvast bedankt.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Heb je de kaart al in een ander PCI slot getest?

Verwijderd

Hier schrijf je dat een soundcard niet werkt, in een ander draadje schrijf je dat de USB op je bord niet werkt... Zou je niet beter een nieuw moederbord kopen ?

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

eerst moederbord drivers eens installeren...

bij oudere via-chips is er een probleem met creative kaarten

(doordat creative indertijd enkel op Intel's chips nakeek voor 100% compatibiliteit)

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Verwijderd

Topicstarter
Wekkel schreef op 15 augustus 2004 @ 12:49:
Heb je de kaart al in een ander PCI slot getest?
Ja, had geen effect.
Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 12:54:
Hier schrijf je dat een soundcard niet werkt, in een ander draadje schrijf je dat de USB op je bord niet werkt... Zou je niet beter een nieuw moederbord kopen ?
Nee lijkt me geen goede optie aangezien het een heeeele oude pc is, en ik er geen geld aan uit wil geven (hij is voor me zusje :P )
bogy schreef op 15 augustus 2004 @ 13:04:
eerst moederbord drivers eens installeren...

bij oudere via-chips is er een probleem met creative kaarten

(doordat creative indertijd enkel op Intel's chips nakeek voor 100% compatibiliteit)
Ja ik zoek nu dus drivers en bios updates voor: Lucky Star 5V-1A/5VPX2 maar het wil niet echt opschieten.