[XP SP2] 'save picture as' probleem & oplossing

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:57
Probleem wat ik net had sinds ik SP2 geinstalleerd had:
Ik kon plaatjes van webpagina's alleen nog maar als 'bmp' wegschrijven, terwijl het origineel echt een 'jpg' was.

Voor diegene die dit ook hebben en de oplossing nog zoeken: bij mij was het een kwestie van:
Internet Explorer -> Tools -> Internet Options -> tab 'General' -> Delete Files (bij Temporary Internet files'.

• windancer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-05 14:39
Dit probleem bestond ook al voor SP2 en treed op and je webcache vol zit. Daarom werkt de genoemde oplossing ook.
M_v_A schreef op 15 augustus 2004 @ 12:13:
Probleem wat ik net had sinds ik SP2 geinstalleerd had:
Ik kon plaatjes van webpagina's alleen nog maar als 'bmp' wegschrijven, terwijl het origineel echt een 'jpg' was.

Voor diegene die dit ook hebben en de oplossing nog zoeken: bij mij was het een kwestie van:
Internet Explorer -> Tools -> Internet Options -> tab 'General' -> Delete Files (bij Temporary Internet files'.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Yup, dat is inderdaad de oplossing, dank voor de tip.

Heeft inderdaad niets met SP2 te maken, dit is al zo sinds jaaaren. De cache wil je dan ook niet te groot zetten (ik zet het nooit op meer dan een paar dozijn MB).

Omdat dit al vaak langs is gekomen, lijkt verplaatsen naar Software Algemeen me niet nodig, dus sluit ik het hier wel (Staat het ook in WOS weer een extra keer in de search :P )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.