ik heb nu een kpn flexibel abonement, maar ik wil dit overzetten naar een hi15 abonement omdat ik toch bijna niks bel. ik wil echter wel m'n nummer behouden. hoe kan ik dit het beste doen. als ik namelijk mijn flexibel abonement opzech duurt dat 3 maanden, maar ben ik dan ook mijn nummer voorgoed kwijt? of moet ik nu al m'n hi abonement bestellen het nummer overzetten, en dan pas het flexibel abonement afzeggen (dat kost me dan 3 maanden abonementsgeld)?
Hier staat het vast ergens tussen.
En anders denk ik dat de klantenservice van de KPN daar beter antwoord op kan geven dan wij.
En anders denk ik dat de klantenservice van de KPN daar beter antwoord op kan geven dan wij.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Verwijderd
Gewoon KPN bellen en vragen of ze je naar een Hi € 15 abonnement willen overzetten. Zo gebeurd en met behoud van je nummer. Als je een nieuw abonnement aan gaat vragen kan je alleen je nummer meenemen als je je Flexibel beëindigd en het nummer meeneemt naar een prepaid (duurt dus 3 maanden) en pas daarna kan je een Hi abonnement aanvragen met nummerbehoud.