Kazaa crash

Pagina: 1
Acties:

• ibr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Hallo,
Ik heb de laatste tijd problemen met Kazaa. Als ik "haar" opstart en wat begin te downloaden, komt Kazaa vast te zitten, en crasht mijn hele pc (opnieuw opstarten dusz... :( )

Weet iemand waar dat aan kan liggen?? Ik heb Kazaa al meerdere maken opnieuw geinstalleerd, maar het wordt alleen maar erger..

Ik denk niet dat het aan mijn pc ligt:
Intel Pentium 4 HT 3.0 Ghz proc.
512 MB ram geheugen
Normaal heb ik geen problemen met deze PC.

Ik heb ergens gehoord dat het aan registers kan liggen ( |:( :|).. Weet iemand er meer van?

Alvast bedankt.

Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 07:46

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

ik denk dat je eens een virus scan moet doen. je zal wel iets naars via kazaa binnen hebben gekregen. heb je een firwall c.q. virus-scanner? heb je het zelf al in die hoek gezocht?

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

Heb je KaZaA geprobeerd opnieuw te installeren nadat je de KaZaA verwijderd hebt, een tip van me gebruik: KaZaA Lite!

Ik gebruik KaZaA niet meer, vanwege de boel fake en besmette bestanden op de KaZaA netwerk rondzwerven.

• ibr
ROFLASTC schreef op 15 augustus 2004 @ 11:18:
ik denk dat je eens een virus scan moet doen. je zal wel iets naars via kazaa binnen hebben gekregen. heb je een firwall c.q. virus-scanner? heb je het zelf al in die hoek gezocht?
Firewall: Zone Alarm (die ik maar niet upgedate kan krijge:()
Antivirus: AVG, super up-2-date

Daar ligt het niet aan dus, ik heb btw mijn gehele "shared folder" leeggemaakt.
Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 11:18:
Heb je KaZaA geprobeerd opnieuw te installeren nadat je de KaZaA verwijderd hebt, een tip van me gebruik: KaZaA Lite!

Ik gebruik KaZaA niet meer, vanwege de boel fake en besmette bestanden op de KaZaA netwerk rondzwerven.
Ik gebruik uiterraard Kazaa Lite, sorry dat ik het vergat bij te zetten.

Verwijderd

Hmzzz, maybe helpt het om Kazaa helemaal te verwijderen (inclusief in de Program Files) en via regedit Kazaa verwijderen (doe het wel op je eigen risico!). Vaak blijft wel restjes Kazaa in je systeem zitten in de register. En daarna installeer je Kazaa opnieuw.

• ibr
Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 11:28:
Hmzzz, maybe helpt het om Kazaa helemaal te verwijderen (inclusief in de Program Files) en via regedit Kazaa verwijderen (doe het wel op je eigen risico!). Vaak blijft wel restjes Kazaa in je systeem zitten in de register. En daarna installeer je Kazaa opnieuw.
Ja, dat ga ik proberen. Dank je!

• ibr
:( Nope, dat werkt niet, helaas..

Hetzelfde geval: Kazaa Lite crasht al bij kleine WMA-liedjes :/ . Dan kan ik nog een paar keer een website bezoeken (IE 6) en dan blijft er niets anders over dan de reset-knop (zelfs Windows Taakbeheer loopt vast, Ctrl-Alt-Del)...

Misschien ligt het aan mijn versie van Kazaa, maar ik heb al meerdere versies van verschillende sites geprobeerd... Allemaal nutteloos...

Verwijderd

Ik heb ook ellende met Kazaa Lite. Op de een of andere manier krijg ik GEEN verbinding. Ik heb geen firewall draaien, een nieuwe verzie van Klite gedowned (ook oude versies werken niet)... Doffe ellende!

Wat o wat zou ik over het hoofd zien?
Pagina: 1