Toon posts:

Webcam laat Windows XP Pro rebooten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vorige week een problem met mijn Logitech Messenger Webcam, als ik op MSN zit te cammen doet hij het prima. (Zover mogelijk) Maar als ik een foto ermee wil schieten, en ik klik op het betreffende knopje (In Windows of op de cam zelf) kapt me PC er ineens mee, ik heb de Drivers gecheckt (Nieuwste van Logitech Website), daar is niks mee aan de hand, ik zag echter op de Windows Update site een Update voor USB 1.1 en 2.0, maar als ik die Update installeer helpt Windows me systeem de vernieling in, door tijdens het opstarten het Windows XP Pro logo te laden, waarna ik een zwart scherm krijg. Ik heb verder ook de CD-Rom Drivers geprobeerd, maar die hebben hetzelfde resultaat. Heeft er iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Zou het eventueel aan andere Hardware kunnen liggen? Zoals mijn Videokaart?

Specs:
CPU: AMD Athlon XP 2800+
Mobo: ASRock K7S8X
RAM: Kingstong 256 MB DDR
HDD: 40 GB Maxtor
Video: ATi Rage Fury Pro/ Xpert 2000 Pro

(Ik zie net in systeembeheer dit staan:
SiS PCI naar USB Enhanced Host-Controller
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet initialiseren. (Code 37)

Ik drivers Updaten, heeft geen resultaat! (hij blijft Code 37 geven) :(

/edit 100.000 maal excuses, ik zat te suffen, ik zit helemaal in het verkeerde topic, mod kunt u dit ff verplaatsen?? Nogmaals mijn excuses ik had beter moeten kijken!! /edit

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 11:08 ]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
sis heeft, netzoals via, een brakke usb implementatie. dat kan voor veel problemen zorgen zoals spontane reboots. een bios update zou eventueel kunnen helpen aangezien je de nieuwste drivers al geprobeerd heb.

wat doet hij met andere usb apparatuur(en dan bedoel ik geen muis of tbord)?

Verwijderd

Topicstarter
Al mijn andere USB Appratuur werkt naar behoren (Printer, Digitale Camera) niks geen problemen mee, het is alleen mijn webcam die de problemen geeft, terwijl ik er eerder nooit last van heb gehad. Dat is juist het rare. Mijn BIOS zeg je? Ook dit heb ik al geprobeerd, met hetzelfde resultaat.