Toon posts:

[xp] IE van werkbalk verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn bureaublad zo ingesteld dat icoontjes niet zichtbaar zijn. In mijn taakbalk heb ik de werkbalk bureaublad wel ingeschakeld. Nu is op mijn bureaublad IE uitgeschakeld, maar ik kan IE niet permanent uit de werkbalk halen. Kan hem wel handmatig verwijderen met rechtsklikken etc. maar dan komtie terug ! Vaak zelfs binnen dezelfde sessie. Komt ook vaak voor dat ik hem wegklik, dan laat ik de taakbalk wegzakken (aut. verbergen), en als ik de taakbalk dan weer ophaal staat IE er weer. Aangezien ik IE niet gebruik, wil ik ook het icoontje niet. Hoe krijg ik dit PERMANENT weg?

(zoeken op IE en bureaublad leverde 173596963 resultaten op en daat staat de gouden tip niet tussen!)

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01 21:29

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

taskbar unlocken, IE wegmiepen, taskbar locken?

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

Topicstarter
Vergrendelen had ik nog niet geprobeerd, ga ik nu even testen. Klinkt logisch trouwens, we zullen zien!!

Verwijderd

Topicstarter
Dit blijft niet na afmelden en weer aanmelden. Ik wil IE gewoon nooit meer zien daar. :(
Edit: met vergrendelde taakbalk blijft dat ding spontaan tijdens een sessie opduiken als ik hem wegmiep :?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 11:55 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:33
Als je het hebt over de snelkoppeling naar IE in je quickstart balkje, dan kan je alle icoontjes die daarin staan in de volgende map vinden:

C:\Documents and Settings\*Windows Gebruikersnaam*\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

Probeer hem eens handmatig te verwijderen in de verkenner :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het is niet Quick Launch, het is de werkbalk Bureaublad.

Verwijderd

start ==> eigenschappen ==> menu start ==> aanpassen ==> in menu start "IE" uitvinken.

geloof ik

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In het Confguratiescherm : "Software > Windows Onderdelen Toevoegen of Verwijderen"

selecteer hier "Internet Explorer". Het resultaat is dat de snelkoppelingen verwijderd worden :)

[ Voor 8% gewijzigd door sanfranjake op 15-08-2004 13:23 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op 15 augustus 2004 @ 13:23:
In het Confguratiescherm : "Software > Windows Onderdelen Toevoegen of Verwijderen"

selecteer hier "Internet Explorer". Het resultaat is dat de snelkoppelingen verwijderd worden :)
Als ik dit doe, werkt Windows Update dan nog wel, en andere reut die IE persé moet hebben?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Ja. Windows verwijdert dan alleen de directe verwijzingen naar IE, maar verwijdert IE zelf niet. ;)

Signature

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 01:09
ja, IE is dan nog gewoon te starten, alleen alle snelkoppelingen worden weg gehaald.

edit:
Spuit 11

[ Voor 13% gewijzigd door -Mous- op 16-08-2004 19:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt idd. Bedankt!
Pagina: 1