Toon posts:

Internet Sharing probleem.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al een tijdje een router, ik heb sinds kort mijn PC boven staan, internet doet perfect etc.
Alleen ik zou graag van die pc naar mijn Xbox doorlussen.
Er ligt een kabeltje ook tussen, dus nu zou mijn xbox ook online kunnen.

dus zo Router>------<PC>---->Xbox

Normaal is internet Sharing geen probleem.
Maar door die router krijg ik dit probleem.

De host moet 192.168.0.1 zijn (de router is dat dus al), en ik vraag me af hoe ik dit moet veranderen.
En dan bedoel ik niet de gateway van de router verbouwen, want dan krijg ik gezeik met heel veel proggies.
Maar zorgen dat ie geen 192.168.0.1 maar juist 192.168.0.2 of 3 of whatever.

Kan iemand me helpen please
Dank u

Verwijderd

hoezo MOET hij 192.168.0.1 zijn ? gaarne wat meer informatie :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 08:34:
hoezo MOET hij 192.168.0.1 zijn ? gaarne wat meer informatie :)
Omdat windows dat wilt, omg.
Dan ga ik naar advanced van die netwerkaart en doe ik allow other network users blablablbala.
Die, en dan zeikt ie dat 192.168.0.1 in gebruik is ofzo, en dat is de router.
En ik verander niet de gateway op mijn router omdat ik gezeik krijg.
En ook als network setup wizard doe kom ik nergens, en vroeger lukte het wel gewoon.
Dus ik moet gewoon zorgen dat ie niet 192.168.0.1 pakt maar iets anders, maar hoe :S

Verwijderd

Gewoon tijdelijk ff je router uit ? Je internet sharen op die windows bak , instellingen gateway en dns ip veranderen van de netwerk card die naar xbox gaat en hoppa? :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 08:47 ]

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook je Xbox direct op de router zetten, of via een switch/hub. Overigens kun je op jouw PC ook DHCP inschakelen, hierdoor ben je gelijk van je vaste IP problemen af ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 08:49:
Je kan natuurlijk ook je Xbox direct op de router zetten, of via een switch/hub. Overigens kun je op jouw PC ook DHCP inschakelen, hierdoor ben je gelijk van je vaste IP problemen af ;)
Hoe krijg ik DHCP aan als ik vragen mag?

Want ik krijg ze niet aan, want dan moet ik eerst Internet sharen (of doe ik het nu helemaal fout)???
Pagina: 1