Toon posts:

[etech] Wireless router niet stabiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, jullie zullen wel denken, weer zo'n E-Tech kreng (kwam er in de search nogal wat problemen mee tegen)

Mijn probleem is dus het volgende:

Als ik mijn Etech wireless router (witte) aansluit op mijn ADSL modem (alcatel) en ik stel alles volgens mij goed in, kan ik lekker internetten, no problemo.
Tot een minuut of 2 á 3 verder, geen verbinding met het internet meer (modem lampjes doen niets geks, router is lokaal ook nog gewoon te bereiken).

Als ik via de web interface mijn router opnieuw laat inbellen (disconnect/connect of reset router) doet hij het weer 2 minuten.

Nouja, dit is dus al een tijdje zo, heb ik opgelost door mn oude (niet wireless) router te laten inbellen op het modem, en de wireless router gewoon een static ip te geven naar de router die wél stabiel kan draaien, alles werkt dan perfect.

M.a.w.

Etech router houd de verbinding niet langer dan 3 minuten actief. Ik heb de Connect on demand functie al uitgeprobeerd, met een idle time van 9999 minuten, en de keep alive met verschillende waardes (redial perios 20~180 sec).

Ik hoop dat jullie een oplossing weten (router terugbrengen is geen optie, bonnetje kwijt :D 8)7 ).

Zo, en nu een router reset zodat ik op 'verstuur bericht' kan klikken

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 03:09 . Reden: Typo's, het is al laat ]