Toon posts:

Fedora core 2 automount blijft hangen

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

Ik zit met een probleem dat onder fedora core 2 na een reboot automount blijft hangen heeft iemand een idee om dit op te lossen ?

Mvg, Timespot

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 17:00

Tux

Krijg je nog errors? Is er iets terug te vinden in de logfiles?
Zonder informatie kunnen wij niets ;)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
dat is het probleem daar kan ik dus niet meer inkomen.
wat ik heb gedaan is de raid kaart + 2 harddrive vervangen in een andere machine omdat ik dacht dat misschien wat aan de machine brak was.
Maar naar het vervangen blijft die dus zelfde error even + hij geeft een error met de hostname ik zal zo even noteren wat voor error

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 17:00

Tux

Is je RAID-array nog wel heel?

En zet inderdaad de errors die hij geeft hier neer, en haal de errors ook eens door Google om te kijken of daar een oplossing is te vinden.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
ja mij raid is nog inorder

ten eerste kan die geen hostname zetten

geeft ie een fout over system.map (onbekend of dit belangrijk is)

en daarna blijft ie hangen op automount

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit is natuurlijk te weinig informatie "het werkt niet", "een error", wat voor error? wanneer hangt ie precies? wat voor raidkaart? wat voor driver?
Zonder die informatie wordt het voor ons gokken wat er precies aan de hand is, en dat is niet de bedoeling :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.