Toon posts:

[XP] WMP10 geluid voluit na voor- en achteruitspoelen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enkele dagen een zeer vreemd probleem. Als ik bestand via Windows Media Player beluister/bekijk heb ik wel of geen geluid, afhankelijk hoe de volumeregelaar staat (zoals het hoort). Zodra ik ga spoelen (naar voren of achter) gaat het geluid op 100% terwijl de volume regelaar blijft staan. Dit is vreselijk irritant. Dit heb ik niet bij andere programma's (Real Player, Quictime, WinAmp) dus ligt aan WMP/WinXP.

Ik heb zojuist WMP10 Beta geïnstaleerd, zelfde probleem. Hiervoor had ik WMP9.

Wat heb ik gedaan:

- SP2 een week gelden geïnstaleerd
- Re-install IIS na SP2

Mijn systeem:

- Windows XP Pro SP2
- Sound Blaster Audigy 2
- Media Player 10.00.00.3473 Beta

Problemen bij:

- Alle video en audio bestanden

Wie o wie weet misschien wat er aan de hand is.

Verwijderd

Ik heb dit ook. Niemand met een oplossing?

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-07 09:04
heel vreemd, maar dit heb ik ook. Het geluid gaat ook voluit bij wmpclassic en avipreview, maar niet bij winamp oid.
iIk heb dit al een tijdje, maar ik weet niet meer precies wat ik daarvoor heb geinstalleerd. HEt zou winxp sp2 kunenn zijn, of mijn bluetooth afstandsbediening progjes voor mijn telefoon, puppetmaster en bemused.]
ik heb verder een audigy (1) op een amdxp met winxp sp2.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je je pc ook al eens goed op virussen gescand?

Werk je met de final of met een beta zoals topicstarter?

Wat heb je al geprobeerd? Wat lukte daar niet aan? al eens je afstandsbediening ontkoppeld, of wellicht een andere wijziging teruggedraaid? hielp een reinstall van Windows Media Player 10?

dit zouden we graag in de topicstart al willen zien :) Lees hierover Windows Operating Systems - Policy nog even door :) Deze bevat schatten aan informatie.

Misschien is het handig als je de volgende keer een nieuw topic opent met een uitgebreide uitleg van je bevindingen. Dit komt het overzicht en de doorzoekbaarheid ten goede. Dit topic dateert al uit augustus, en heeft betrekking op de beta van WMP10 waarvan de final inmiddels ook te dowloaden is :)

Verder heb ik de versie '10' even in de titel gezet, maakt het wat duidelijker.
[XP] WMP geluid gaat voluit na spoelen > [XP] WMP10 geluid voluit na voor- en achteruitspoelen
Aangezien WMP een softwarepakket is, dat niet is geintegreerd in Windows, verplaats ik je topic even naar Software Algemeen. Misschien heeft men daar nog wat suggesties :)

Windows Operating Systems > Software Algemeen

[ Voor 20% gewijzigd door sanfranjake op 25-11-2004 02:20 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters