The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
wat dacht je van memtest86 downloaden, op floppy/cd zetten en lekker een nachtje (dus niet 3 minuten maar echt uren) laten bakken?
De FAQ al helemaal doorgenomen?
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Post ook even al je specs, voeding, cpu enzo.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Post ook even al je specs, voeding, cpu enzo.
Toen waren beige computers heel gewoon.
Ok ik ga morgen MEMTEST ee hele dag laten lopen(moder wilt niet dat de PC 's nachts aanstaat
)
nu, specs:
A7N8X-X r.2
AMD 2500+ Barton core 1.65V, 1.8Ghz clcokspeed(dus standaart)
512MB DDR 3200+ RAM
Sapphire 9800pro (standaart geclocked)
300W Aopen voeding
-CPU koeling:
SP 97 met 92MM enermax
-Case fans:
2x 80mm Coolermaster fans
nu, specs:
A7N8X-X r.2
512MB DDR 3200+ RAM
300W Aopen voeding
-CPU koeling:
SP 97 met 92MM enermax
-Case fans:
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Verwijderd
het is makkelijker gwn ff geheugen van iemand te lenen:-)dat bespaard je een test en dan weet je het sneller...ook kan je je geheugen is onderklokken, als dan de fout weg is is je geheugen zeker stuk. ik heb het probleem al een paar keer voorgehadEntity_Razer schreef op 15 augustus 2004 @ 00:25:
Ok ik ga morgen MEMTEST ee hele dag laten lopen(moder wilt niet dat de PC 's nachts aanstaat)
nu, specs:
A7N8X-X r.2
512MB DDR 3200+ RAM
300W Aopen voeding
-CPU koeling:
SP 97 met 92MM enermax
-Case fans:
Ik heb een soorgelijk iets gehad. Had ik het geheugen (Corsair PC3200 @ 2-2-2-5) in het bankje het dichts bij de proc, allemaal geheugen fouten. Nu heb ik hem in het bankje die los staan en de problemen zijn over
Mischien kun je dat eens proberen?
ija zal ik ook eens proberen maar het rare is dat het geheugen al een half jaar bijna op deze settings perfect werkt met processor overclcoked en al(RAM niet, ram is van makelijk die clocksnelheid)
en ik steek men 9800 pro erin en na een bios reset krijg ik dit
zal het zowizo eens proberen seves
en ik steek men 9800 pro erin en na een bios reset krijg ik dit
zal het zowizo eens proberen seves
Pagina: 1