Bl44t
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Ik heb misschien wel wat voor je. Maar dat mag ik hier niet posten en zonder e-mail in je profiel wordt het lastig. Mail me dus maar even.
weten jullie nog meer site,plaatsen waar je kopeer kan kopen
?
Bl44t
Hemimex BV in Rosmalen is de dichtstbijzijnde die ik heb kunnen vinden die platen van meer dan 3mm dik verkopen (woon zelf vlak bij utrecht). Dus mocht je niets kunnen vinden bij jou in de omgeving kan je altijd daar even heen bellen.
[ Voor 11% gewijzigd door Tjaps op 15-08-2004 00:08 ]
Verwijderd
search: koper kopen, CME Faq: links - koper en CME Faq: links - lokale shops zijn natuurlijk aardige inkoppers die je hebt nagelopen alvorens een topic te openen zoals ook in de forumFaq staat?
Voor welke toepassing?
- Aluminium: 237 W m-1K-1
- Koper: 390 W m-1K-1
- Brons: 190 W m-1K-1
Bron: Binas Wamtegeleidingscoëfficiënt
Verder is 'koper' een beetje een erg breed onderwerp. Plaat of blok materiaal, welke zuiverheidsgraad, hoeveel dikte/gewicht etc? Kortom, in 7 woorden je vraag stellen is gemakkelijk, maar niet zoals wij op GoT topicstart graag zien
Aanvulling, nav mailtje:
Voor welke toepassing?
- Aluminium: 237 W m-1K-1
- Koper: 390 W m-1K-1
- Brons: 190 W m-1K-1
Bron: Binas Wamtegeleidingscoëfficiënt
Verder is 'koper' een beetje een erg breed onderwerp. Plaat of blok materiaal, welke zuiverheidsgraad, hoeveel dikte/gewicht etc? Kortom, in 7 woorden je vraag stellen is gemakkelijk, maar niet zoals wij op GoT topicstart graag zien
Aanvulling, nav mailtje:
Ik kwam net dit topic tegen op GoT: waar kan ik koper/messing kopen? Je sluit hierbij het topic omdat het een nogal grote zoekvraag was, heb je helemaal gelijk in !
Ik heb echter nog een linkje voor de Topic Starter wij hij evt. een kijkje kan nemen: http://www.klusmetaal.nl/
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 20:05 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()