Allereerst, D'r zijn nieuwe nForce drivertjes voor Linux. Had een meuktrackert item toegevoegd, maar die heb ik nooit meer terug gezien, dus bij deze!
Haal hem hier van een HTTP server
Of hier van een FTP server!
En edit, oeps: er is ook een AMD64 versie, voor de nForce 3 mobo's neem ik dan aan:
die mag je hier ophalen
Heb ze geinstalleert (het .run bestand uitvoeren, dit is de installer die we al langer kennen van de videodrivers), nog niet uitgebreid getest, maar dat heeft een reden. De nForce Soundstorm drivers installeren wel op mijn FC2 bak (met 2.6.7-494.2.2 kernel), maar ik heb een Audigy in mijn PC steken. De nvnet drivers willen op mijn bak niet compileren, zal ik later eens uitzoeken, alhoewel ik denk dat ik daar zelf weinig aan kan doen.
Wel zag de NVMixer applicatie er erg netjes afgewerkt (doch simpel) uit, dat vond ik wel veelbelovend.
Dus, bij deze, wat vinden wij ervan?
Met andere woorden, support voor de 2.6 kernel, eindelijkVersion: 1.0-0283
Release Date: August 13, 2004
Release Highlights for 1.0-0283:
* Added support for Linux Installer
* Added support for SoundStorm (Hardware Mixing supported)
* Added support AC3 pass-through
* Added support for Ethernet driver statistics and configuration information through procfs
* Added support for 2.6 series kernels
* Added a new audio application, NVIDIA NVMixer, to do Volume control per channel, input selection, Speaker selection, Speaker cloning, Swap mic to Center/Lfe & LineIn to Surround L/R
Haal hem hier van een HTTP server
Of hier van een FTP server!
En edit, oeps: er is ook een AMD64 versie, voor de nForce 3 mobo's neem ik dan aan:
die mag je hier ophalen
Heb ze geinstalleert (het .run bestand uitvoeren, dit is de installer die we al langer kennen van de videodrivers), nog niet uitgebreid getest, maar dat heeft een reden. De nForce Soundstorm drivers installeren wel op mijn FC2 bak (met 2.6.7-494.2.2 kernel), maar ik heb een Audigy in mijn PC steken. De nvnet drivers willen op mijn bak niet compileren, zal ik later eens uitzoeken, alhoewel ik denk dat ik daar zelf weinig aan kan doen.
Wel zag de NVMixer applicatie er erg netjes afgewerkt (doch simpel) uit, dat vond ik wel veelbelovend.
Dus, bij deze, wat vinden wij ervan?
[ Voor 21% gewijzigd door RSpliet op 14-08-2004 23:51 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet