The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Is niet van de hand van de Tweakers.net-redactie, dus daarom heb ik je reactie even afgesplitst naar een nieuw topic en even een devvert geroepen in de titel
.
Ik zie dat soort dingen wel vaker verschijnen, het lijkt wel of de accenten niet weergegeven kunnen worden.
Ik maak er dan geen melding van omdat het 'probleem niet bij t.net ligt' (weet ik nog uit een ouder topic)
Zowel IE6 als Mozilla 1.7 (Opera doet het niet goed meer sinds mijn upgrade van Opera)
Ik maak er dan geen melding van omdat het 'probleem niet bij t.net ligt' (weet ik nog uit een ouder topic)
Zowel IE6 als Mozilla 1.7 (Opera doet het niet goed meer sinds mijn upgrade van Opera)
[ Voor 5% gewijzigd door Resistor op 14-08-2004 22:41 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Mja lijkt mij dus een coderings issue, mijn browser detecteert op tweakers.net de western iso codering ofzo, maar dit stukje is anders gecodeerd (omdat het rechtstreeks van pcm afkomt
)
Hmm, lijkt er wel op dus. Net ff de pcm site geopend en die wordt door firefox met unicode codering weergegeven, terwijl tweakers dus in western-iso staat.
Hmm, lijkt er wel op dus. Net ff de pcm site geopend en die wordt door firefox met unicode codering weergegeven, terwijl tweakers dus in western-iso staat.
[ Voor 31% gewijzigd door Orion84 op 14-08-2004 22:49 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr