Hallo Allemaal,
vanmiddag heb ik een draadloze router gekocht, een SMC 7004 VWBR
Nu ben ik dus bezig met installeren en wilde ik de security in gaan stellen, (ik woon tussen de bank complexen in met honderden wireles kaarten die ik niet allemaal op mijn internet verbinding wil)
In de handleiding staat vermeld dat de Router standaard geen wachtwoord heeft, nou, dat had ie dus wel....
Terug naar de hanleiding, en met search gezocht op Password..... geen resultaat.
Google dan maar geprobeerd, opties die genoemd werden waren "admin" en "smcadmin" geen resultaat....
Hierna heb ik de router maar een hardware reset gegeven.... geen resultaat
Nu raakte ik dus geïriteerd en ben ik zelf gaan proberen:
SMC
smc
admin
ADMIN
Admin
smcadmin
SMCADMIN
SMCadmin
administrator
7004vwbr
Allemaal geen soelaas.... en ik krijg hier ondertussen dus zo'n beetje de vloeipoep van
Wellicht heeft hier iemand in de groep de oplossing / password
vanmiddag heb ik een draadloze router gekocht, een SMC 7004 VWBR
Nu ben ik dus bezig met installeren en wilde ik de security in gaan stellen, (ik woon tussen de bank complexen in met honderden wireles kaarten die ik niet allemaal op mijn internet verbinding wil)
In de handleiding staat vermeld dat de Router standaard geen wachtwoord heeft, nou, dat had ie dus wel....
Terug naar de hanleiding, en met search gezocht op Password..... geen resultaat.
Google dan maar geprobeerd, opties die genoemd werden waren "admin" en "smcadmin" geen resultaat....
Hierna heb ik de router maar een hardware reset gegeven.... geen resultaat
Nu raakte ik dus geïriteerd en ben ik zelf gaan proberen:
SMC
smc
admin
ADMIN
Admin
smcadmin
SMCADMIN
SMCadmin
administrator
7004vwbr
Allemaal geen soelaas.... en ik krijg hier ondertussen dus zo'n beetje de vloeipoep van
Wellicht heeft hier iemand in de groep de oplossing / password
Ik heb van al mijn hobbies mijn beroep gemaakt