Ik heb de Pinnacle pctv stereo kaart gekocht en nu krijg ik het geluid niet aan de praat. Ik heb het externe plugje gebruikt om hem aan de geluidskaart te verbinden. Aangesloten op de line in ... dat is toch de lichtblauwe aansluiting ? Ik heb alles op line in aangesloten ... er zit geen mute op de line in en toch hoor ik niets, of hoor gezoem door de speakers. Wat kan het probleem zijn ?
Probeer eens een andere bron op de line-in. Kijk of je daar wel geluid uit kan krijgen. Zo niet, dan is er iets mis met je instellingen / geluidskaart. Als je wel geluid krijgt, dan is er iets mis met de drivers van je Pinnacle PCTV, of de hardware is niet oke.
Ja microfoon heb ik ook al geprobeerd maar dat wil ook niet.
Tis wel een on-board geluidskaart op het moederbord a7n8x-x van asus maakt dat wat uit ?
Tis wel een on-board geluidskaart op het moederbord a7n8x-x van asus maakt dat wat uit ?
Nu is er wel iets vreemds aan de hand. Er zat bij de pctv-kaart een trail versie van studio 8. Nu heb ik deze ook geinstalleerd en heb ik die ff bekeken. In de achtergrond draaiden de tvbeelden van de pctvkaart. Toen selecteerde ik in studio 8 het opnametabblad en ging ineens het geluid aan ! Dit doordat hij wilde gaan opnemen van de pctv-kaart. Maar dat betekend dat er wel geluidsoverbrenging is, alleen zit er toch ergens een instelling niet goed. Het probleem is, ik zou niet weten welke !
Dit probleem heb ik ook is er niet een tooltje om het geluid aan te zetten?Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 11:35:
Nu is er wel iets vreemds aan de hand. Er zat bij de pctv-kaart een trail versie van studio 8. Nu heb ik deze ook geinstalleerd en heb ik die ff bekeken. In de achtergrond draaiden de tvbeelden van de pctvkaart. Toen selecteerde ik in studio 8 het opnametabblad en ging ineens het geluid aan ! Dit doordat hij wilde gaan opnemen van de pctv-kaart. Maar dat betekend dat er wel geluidsoverbrenging is, alleen zit er toch ergens een instelling niet goed. Het probleem is, ik zou niet weten welke !
Pagina: 1