Ik heb een aantal DVD`s uit China meegenomen.. enkele daarvan worden in zwart-wit afgespeeld... iemand enig idee wat dat voor iets zou kunnen zijn?
Zou het idd geen NTSC-formaat zijn?
Wat ook mogelijk is dat het een slechte kopie is.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Dit denk ik ook. Ik heb ook zelf eens zo'n geintje gehad met mijn dvd speler en toen stond hij verkeerd ingesteltwildhagen schreef op 14 augustus 2004 @ 21:46:
Zou het idd geen NTSC-formaat zijn?
Verwijderd
Dat klopt, is inderdaad NTSC 
Komt omdat zo goed als alle DVD's die je koopt/huurt/kopieert in Oost/zuidoost Azie in NTSC worden gemaakt, op je PC zullen ze het wel goed doen en je kan ze evt ook omzetten op je pc en opnieuw branden
(of je dvd speler anders instellen als dat kan)
Komt omdat zo goed als alle DVD's die je koopt/huurt/kopieert in Oost/zuidoost Azie in NTSC worden gemaakt, op je PC zullen ze het wel goed doen en je kan ze evt ook omzetten op je pc en opnieuw branden
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 22:09 ]
A&V lijkt mij een betere plek.
NSTM > AV
NSTM > AV
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Laat maar, je post niet goed begrepen/gelezen...
[ Voor 101% gewijzigd door DeeD2k2 op 15-08-2004 00:09 ]
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Het lijkt me raar als dit aan NTSC ligt. Aangezien alles uit china NTSC is (Pal kennen ze daar niet dacht ik) en sommigen wel werkten. Doen de CD's het wel in je computer verder goed? Messchien zijn ze gewoon slecht gebrand
-=Waiz=-
Pagina: 1