Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik heb een Nokia 6230 met Telfort 200 en software versie:

V03.15
17-03-2004
RH-12
GSM P1.1
(C) NMP

Nu heb ik wel eens het probleem dat het beestje gek gaat doen bij de volgende dingen:

- Het afspelen van filmpjes die op m`n mmc kaart staan.
- Het maken van een Bleutooth verbinding
- Het maken van een GPRS verbinding via Bleutooth met m`n Asus MyPal 716

Nu valt het display weg en lijkt het of de telefoon een "reboot" krijgt. Nu was ik pasgeleden samen met wat homos in Amsterdam en liep ik gelijk maar even de Nokia Service Center binnen om te vragen welke software versie er is en ze hadden het over versie V04.29. Nu kon ik op dat moment geen nieuwe versie op m`n phone laten zetten omdat ik nog geen backup heb. Maar heeft iemand dit al laten doen en zijn er nog meer mensen met deze problemen ?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
[rml]Nokia 6230 [ Deel 10 !!!][/rml]
Je hebt daar al in gereageerd, dus waarom plaats je je vraag daar dan niet?

[ Voor 33% gewijzigd door FlipFluitketel op 15-08-2004 09:09 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Foutje..

[ Voor 97% gewijzigd door FlipFluitketel op 15-08-2004 09:09 . Reden: quote ipv edit.. :( ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit past idd prima in het grote topic over de 6230 ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.