De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Virussen? Scan ze hier!
Lekker nuttig is weliswaar anders, maar wmb hoeft 'ie niet onder het maaiveld.
* botoo
<semi-offtopic>Het blijft een Cliche, maar linux is GRATIS!</semi-offtopic>
Hoe kan het dat Microsoft een goedkope versie op de markt brengt voor 3e wereld landen, terwijl in kongo geen gecertificeerde Microsoft handelaar zit? Waar de hell kan je support in het zimbabwiaans krijgen? Wanneer Microsoft die arme mensen ook nog gaat uitmelken, zijn ze zeer diep gezonken naar mijn mening. Laat ik het nog een keer zeggen: laat dat toch, bill, ga toch fietsen!
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Bijvoorbeeld deze:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1103787
is toch niet 'grappig' maar eerder behulpzaam/informatief. +2 is wel in de richting van het nivo.
[ Voor 18% gewijzigd door Ids Lupo op 15-08-2004 08:57 ]
Het komt ook bijna als een sarcastische grap over.koppie peest schreef op 15 augustus 2004 @ 08:56:
Hm, misschien iets te specifiek gewezen.
Bijvoorbeeld deze:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1103787
is toch niet 'grappig' maar eerder behulpzaam/informatief. +2 is wel in de richting van het nivo.

🌞🍃
Die staat nu op -1 maar daar hoort 'ie echt niet thuis.
Nee, dat was het geweest als 'maar' ertussenuit was gelaten. Nu is ie gewoon informatief en hoort die reactie wmb op 2 thuis.DataBeest schreef op 15 augustus 2004 @ 09:13:
[...]
Het komt ook bijna als een sarcastische grap over.
Ik zou bijna vermoeden dat die kat naar Zimbabwaanse support gebaseerd is op dat apenplaatje in het nieuwsjeMicrosoft's release of a budget version of its XP operating system localized for Southeast Asia is getting low marks from Gartner Asia Pacific. (...)
Windows XP Starter Edition will ship (...) in Thailand, Malaysia and Indonesia. Microsoft said it plans to add two more countries to the pilot program by the end of the year.

Ik ben er verder nog niet uit of dat plaatje nou users of MS beledigt. Maar een flame is het.
In elk geval heeft MS in de genoemde landen wel degelijk een support presence, en zijn het typisch landen waar de softwareindustrie een geduchte concurrent voor die in westerse landen kan gaan zijn (of al is). En vragen naar de support kan je ook in een normale zin doen als je d'r niks vanaf weet, in plaats van aannames te doen en vervolgens te roepen dat MS diep gezonken is.
Kortom: het hele derdewereldlandenverhaal is vrij dubieus. Linux: offtopic. Kongo: offtopic. Zimbabwe: offtopic. Uitmelken: kortzichtig (tenzij je vindt dat Windows gratis moet zijn). Bill die moet gaan fietsen: flame (al is het een kleintje
+0 is het plafond, as far as I care. -1 vind ik eigenlijk beter.
[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 15-08-2004 11:00 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
MS kan IMHO redelijke producten maken, maar zakelijke ethiek is hun wars.
Overigens is die standard-editie niet uitgekleedt maar zwaar beperkt en da's een verschil (een auto met 45 pk maken of een auto van 500 pk voorzien van een snelheidsbegrenzer heeft hetzelfde resultaat, is alleen superlomp).
koppie peest krabt eens onder zijn beide armen... en denkt... een gele, een rode of een blauwe windows banaan?Ik ben er verder nog niet uit of dat plaatje nou users of MS beledigt.
@Ecteinascidin
Let op: naar analogie, de motor is wel beperkt, maar het platform ook. De intentie van de makers van deze editie is dat ie ook op minder bedeelde pc's soepel draait.standard-editie niet uitgekleedt maar zwaar beperkt
Ja, dat klopt, maar ikzelf heb winXP ook uitgekleed (nu wel goed hoop ikkoppie peest schreef op 15 augustus 2004 @ 13:21:
Let op: naar analogie, de motor is wel beperkt, maar het platform ook. De intentie van de makers van deze editie is dat ie ook op minder bedeelde pc's soepel draait.
Maar ik begreep dat MS juist ook daarin wilde snijden, de usability en da's fout. Ik zou ei'k Afrika/Azie willen aanraden gewoon de illegale versie met nLite uit te kleden, kost niets.
Zou MS nLite hebben ontdekt?
Uhm, niet excact dat, maar toch: nieuws: Microsoft bevestigt aanpassing plannen voor LonghornZou MS nLite hebben ontdekt?
Enne, laat ik het zo zeggen, er mogen zo hier en daar nog wel wat minnetjes en plusjes tegen.